مطهری یا زست؟ انتخاب ویژه مجیدی مقابل سپاهان

مهاجم نوک آبی ها در بازی حساس با سپاهان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در این فصل مهاجمان زیادی در خط حمله لیگ برتر داشته که باعث شده برخی بازیکنان کمتر بازی کنند.
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در هفته های اخیر تغییراتی را در ترکیب خود به خصوص در خط حمله ایجاد کرده است. او پس از استفاده از ارسلان مطهری در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، بهترین مهاجم را مقابل پیکان رودی زستد به نمایش گذاشت. جالب اینکه هیچ کدام از این دو بازیکن در بازی با نساجی در جام حذفی فیکس نشدند و ترکیب به گونه ای بود که به نظر می رسید این تیم بدون مهاجم بازی می کند!
حالا در تعطیلات لیگ برتر و در دیدارهای تدارکاتی، فرهاد مجیدی همه بازیکنان تیمش را به زمین فرستاده و از آنها تست گرفته است. زستد و مطهری دو مهاجم اصلی آبی ها عملکرد خوبی در پیش فصل داشتند و چندین گل به ثمر رساندند.
انگیزه قوی این دو بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی مقابل سپاهان، سرمربی استقلال را در شرایطی قرار داده است که باید انتخاب ویژه ای برای نوک خط حمله تیمش در اصفهان داشته باشد.
باید منتظر ماند و دید در دیداری که چهارشنبه از ساعت 18:30 در اصفهان آغاز می شود، بالاخره کدام بازیکن در خط حمله آبی ها به میدان می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822372 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 13:04 |
1,546 امتیاز خبر|

1نظرات