مظلومی: باشگاه خوب کار کرد که نکونام را حفظ کرد


سرویس خبر شماره: 2051293
7 تیر 1403 ساعت 04:59 |
340

2نقطه نظر

پرویز مظلومی معتقد است ماندن جواد نکونام در استقلال تصمیم خوبی بود.

مظلومی: باشگاه خوب کار کرد که نکونام را حفظ کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرویز مظلومی، پیشکسوت استقلال و سرمربی اسبق آبی ها درباره وضعیت این تیم با جواد نکونام گفت: فکر می کنم باشگاه خوب عمل کرد که نکونام را حفظ کرد چرا که تغییر سرمربی وقت گیر است و چیز دیگری هم دارد. چالش ها و مسائل. جواد شناخت خوبی از تیم دارد و تیم پارسال را حفظ می کنند و با بازیکنان خوب مذاکره می کنند. انشالله ورودی خوبی خواهیم داشت.

مظلومی ادامه می دهد: جواد پارسال با شرایطی که داشت نتایج خوبی کسب کرد. این فقط یک نکته و بحث از سوی داوران بود. امیدوارم تیم را تقویت کنند و یاماگا و مهدی پور هم برگردند.

او ابراز نگرانی کرد: نگرانی این است که تیم خوبی در آسیا بسته شود. ما نباید زنگ تفریح ​​در آسیا باشیم. ما این نگرانی را به باشگاه اعلام کرده ایم. تیم های رقیب ما تا دندان مسلح هستند و بازیکنان خوبی دارند. ما فقط باید با این سقف بودجه لیگ خود را تقویت کنیم.

او در مورد VAR گفت: در حال تماشای برنامه جوکر هستیم. آنها 60، 70 دوربین در آنجا دارند و VR در لیگ وجود ندارد. خوشبختانه امسال او را آوردند و قرار است در لیگ VR باشد. ای کاش بازی های حساس هفته قبل را روی وی آی آر می گذاشتند. امیدوارم لیگ با VIR باشد بنابراین هیچ شایعه ای وجود ندارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی