معادلات پیچیده ظهور ایران امشب حل می شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران امروز یکی از دلچسب ترین بردهای تاریخ خود را در جام جهانی کسب کرد. جایی که شاگردان کارلوس کی روش با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان با نمایشی کمتر ناقص و افتخارآمیز حریف خود را شکست دادند، آن هم در مقابل تیم محکم و خوبی مثل ولز که از چند ستاره بزرگ در ترکیب خود بهره می برد.

در صورت برد انگلیس که بسیار محتمل به نظر می رسد، آمریکا باید آخرین بازی خود مقابل ایران را برای صعود به پایان برساند. از سوی دیگر، کار ولز را باید برای صعود بسیار سخت تلقی کرد زیرا شاگردان رابرت پیج در آخرین بازی خود در برابر انگلیس پیروز می شوند که کار بسیار دشواری محسوب می شود.

اما در مورد ایران به طور قطع می توان گفت که در صورت عدم پیروزی آمریکا مقابل انگلیس، حتی با تساوی در آخرین بازی خود، مقابل آمریکا، به مرحله بعدی جام جهانی صعود می کنیم. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855523
دسامبر 04, 1401 در 07:46 ب.ظ
77.8K |

22نقطه نظر

تیم ملی پس از پیروزی ایران مقابل ولز احتمالا با تساوی در آخرین دیدار مقابل آمریکا شانس زیادی برای صعود به مرحله مقدماتی خواهد داشت.

معادلات پیچیده ظهور ایران امشب حل می شود!

حالا با این برد معادلات جالبی برای گروه B جام جهانی رقم می خورد. در بازی پایانی امشب دو تیم انگلیس و آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. بازی ای که نتیجه آن تا حد زیادی معادلات این گروه را مشخص می کند و نشان می دهد که هر تیمی برای صعود در آخرین بازی خود به چه نتیجه ای نیاز دارد.