معاملات طلای مجیدی در امارات ادامه دارد

این نتیجه و این تغییرات در روزنامه های اماراتی نیز منعکس شد. روزنامه البیان صحبت های مجیدی را در مورد تاثیر این تعویض ها در نتیجه تیتر کرد و پیروزی شیرین اتحاد کلبه مقابل الظفره را با جزئیات بیشتری بررسی کرد.

روزنامه امارات الیوم نیز نوشت که اتحاد کلبا با برد خوب دیروز 6 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

در دوران حضور مجیدی در استقلال، چند تعویض طلایی او بازی را برای آبی ها باز کرد که یکی از مهم ترین آنها دربی برگشت لیگ گذشته بود که پاس صالح حردانی به رودی جستد منجر به گل تساوی استقلال مقابل پرسپولیس شد. . 2 جانشین برای فرهاد که به راستی می توان گفت در همین مسابقه عنوان Les Bleus در لیگ قبل را امضا کرد.

روزنامه الخلیج نیز با تیتر «ببرها شوالیه های الظفره را غمگین کردند» نوشت که در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و اتحاد کلبا توانست در عرض دقایقی اوضاع را تغییر دهد.

صفحه توئیتر امارات اسپورت نوشت: فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ: از 3 بازی اول 9 امتیاز می گیریم▫️ اتحاد کلبا 6 امتیاز از 9 را کسب کرد.
❌ کولبا 0: 2 باتائه
✅ کلبه 1: 0 واحد
✅ کلبا 2: 0 بانیاس
صفحه فوتبال امارات نیز به تمجید از اتحاد کلبا سرمربی ایرانی ایران پرداخت و نوشت: – فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ گفت که در سه هفته اول با تیمش پیروز می شود.
– دو برد و یک باخت 👏👏👏💛🖤



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتحاد کلبا روز گذشته توانست یک برد بزرگ دیگر به دست آورد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود با گل های حبیب الفردان و برایان رامیرز از سد الفضافره گذشت و 6 امتیازی شد و در رده چهارم رده بندی ADNOC قرار گرفت.

تیم اتحاد کلبه روز گذشته با تعویض های طلایی فرهاد مجیدی توانست از سد الظفره عبور کند.

معاملات طلای مجیدی در امارات ادامه دارد


سرویس خبر شماره: 1844059
26 سپتامبر 1401 @ 1:05 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

پیروزی اتحاد خلبه با 2 تغییر مهم

گل اول این تیم با حرکت دیدنی یاسر البلوشی از سمت چپ به ثمر رسید و پاس روی دروازه او به حبیب فردان رسید و او با یک پای مطمئن گل اول را به ثمر رساند تا 2 تعویض مجیدی به این گل کمک کند. . گل دوم با پاس حبیب فردان به برایان رامیرز به ثمر رسید و تعویض های طلایی فرهاد بازی را به چرخش درآورد.

نکته قابل توجه این دیدار تاثیر مستقیم تعویض های طلایی مجیدی در راه رسیدن به آن برد ارزشمند بود. در حالی که بازی بدون گل به پایان رسید، کلبا سرمربی اتحاد ایران در دقیقه 61 با ورود احمد عبدالله جاشک، یاسر آل بلوشی و حبیب فردان، سه تعویض همزمان انجام داد.