معاونان و روسای پرسپولیس یحیی را از تصمیم جنجالی اش منصرف کردند/ فولاد پاس سپاهان را می گیرد و این فرصت را نباید از دست داد!

نکته مهم تاثیر این دیدار در روند قهرمانی این تیم است. فولاد نکو تا اینجای فصل در مقابل دو مدعی قهرمانی دیگر شکست نخورده است و مجموع هفت امتیاز استقلال و پرسپولیس را از دست داده و با گل سه امتیازی پاتوسی خود سپاهان را شکست داده است.

یحیی گل محمدی در روزهای اخیر بازیکنان امید پرسپولیس را برای تمرین فراخواند و با آنها همکاری کرد تا شایعه استفاده جوانان آبادانی قوت بگیرد.

این در حالی است که یحیی گل محمدی پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری با اعتراض به داوری گفت: وقتی نام آقای منصوریان به میان آمد و یکی از من پرسید، فقط سرم را تکان دادم. آنها می دانند چه کسی را ترک کنند. برای کسانی که تصمیم گرفتند این اتفاق در پرسپولیس بیفتد واقعا جای تاسف دارد. یک سری چیزها بین پرسپولیس و مردم است که نمی توانی از این تیم بگیری. شما می توانید جام را کسب کنید، اما نمی توانید شرافت، غیرت و مردانگی تیم را کسب کنید. مردم پشتش هستند، تیم دولتی نیست، تیم مردمی است. حالا در بزن و بکوب، اما همه چیز برای مردم روشن است. هیچ اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد. خودت را خراب می کنی و محبت مردم را از دست می دهی. من زیاد در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. به همین منوال ادامه می دهیم و به مسابقات می رویم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

در همین راستا مطلع شدیم که چندی پیش دستیاران، بزرگان و دوستان نزدیک یحیی گل محمدی با وی صحبت کردند و با اشاره به این موضوع که فولاد خوزستان یقه سپاهان را گرفت و این بهترین فرصت برای پس گرفتن صدرنشینی از هیئت مدیره اصفهانی است. آنها سعی کردند سرمربی پرسپولیس را متقاعد کنند که از تصمیم جنجالی خود صرف نظر کند.

انتظار می رود یحیی گل محمدی تا روز سه شنبه (پرواز به آبادان) کوتاه بیاید و حرکت اخیر خود را برگرداند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم فوتبال سپاهان در مهمترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد اهواز به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود.

با این حال مورایس بازی چندانی برای این بازی ندارد و چهار بازیکن کلیدی خود محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن و سیدمحمد کریمی را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. این مشکل کار سپاهان را برای جبران شکست دور اول به شدت سخت خواهد کرد اما آمادگی فوق العاده شهریار مقانلو و همچنین شکل گیری قالب اصلی بازی این تیم، هواداران طلایی را برای این کار ناامید نکرد.

رویارویی که برای شاگردان مورایس جنبه انتقامی دارد و می خواهند با شکست در دور اول حریف سرسخت و خونه به خونه خود را شکست دهند. کار آسانی نخواهد بود و با وجود شکست فولاد در تبریز، شاگردان نکونام روی به ثبات کیفی دست یافته اند.