معجزات اشمایکل: آلمانی ها از او متنفرند!


سرویس خبر شماره: 2051606
9 جولای 1403 در 11:46 ق.ظ |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آیا کاسپر مانند پدرش خواهد بود؟

کسپر اشمایکل امشب بزرگترین مانع برای گلزنی ستاره های آلمانی خواهد بود. پدرش خاطرات بدی را برای آلمانی ها رقم زد.

معجزات اشمایکل: آلمانی ها از او متنفرند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عصر امروز و در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، مهاجمان مانشافت باید کسپر اشمایکل را به عنوان آخرین مانع شکست دهند تا دروازه دانمارک را باز کنند. گلر معروف دانمارکی، آلمانی ها به اندازه کافی خاطرات تلخ از پدرش دارند.

پیتر اشمایکل که بین سال های 1991 تا 1999 برای منچستریونایتد بازی کرد و سال ها دروازه بان شماره یک دانمارک بود، خاطرات تلخی را برای فوتبال آلمان تداعی می کند.

2046113

اولین بار در یورو 1992 بود که دانمارک حتی جواز حضور نداشت، اما یک هفته قبل از شروع مسابقات، یوگسلاوی سابق به دلیل جنگ بالکان حذف شد و به دانمارک اجازه داد تا جواز حضور داشته باشد. تیمی که بالاخره توانست قهرمان بازی ها شود. یک سورپرایز خوب در سوئد 92 که هرگز فراموش نخواهد شد. دانمارک در فینال با دو گل آلمان را با دروازه اشمایکل شکست داد.

1484476

دومین خاطره تلخ اشمایکل برای آلمان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 بود که بایرن مونیخ 2-1 مغلوب منچستریونایتد شد. پیتر بارها مانع از عبور مهاجمان بایرن شد و تا دقیقه 90 بایرن برتری داشت اما سولسشر و شرینگهام با دو گل خود در دقایق پایانی معجزه واقعی انجام دادند. این دیدار در نیوکمپ بارسلونا برگزار شد.

کاسپر با معجزه بیگانه نیست. او در سال 2016 دروازه بان لستر بود و در کمال تعجب با این تیم قهرمان لیگ برتر شد. آیا او هم مثل پدرش امشب خاطره تلخ دیگری را برای آلمانی ها به ارمغان می آورد؟

مجله اخبار فوتبال خارجی