معجزه استقلال، قولی که ساپینتو به آن عمل کرد

و این تغییر در استقلال زمانی رخ داد که این تیم در دور اول 15 گل به ثمر رساند. در 15 بازی یعنی میانگین گل زده این تیم یک گل در هر بازی بوده است! البته در دور اول بازی ها استقلال بهترین تیم برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف بود که سایت های بررسی نشان می دهند اما مشکل اینجا بود که موقعیت های زیادی را از دست دادند اما در دور دوم او تبدیل شد. یک تیم بهتر با استفاده از شانس با این تغییر، استقلال در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی محسوب می شود. و البته در آن روزها مشکلات مالی بر سر تیم سایه انداخته و می تواند انگیزه تیم را برای قهرمانی کم کند. نکته مهمی که ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با فولاد به آن اشاره کرد. ریکاردو ساپینتو درست می گوید. بازیکنی که خواه ناخواه دستمزدش را به موقع دریافت نمی کند، مشکلات روحی دارد و نمی تواند روی مشکلات فنی تمرکز کند و امتیاز گرفتن در چنین شرایطی پدیده ای عادی محسوب می شود. نه فقط در استقلال بلکه در همه تیم ها. نگاهی داریم به نتایج دور دوم استقلال و همچنین جدول بازی های دور دوم.

1833764

8 بازی برای استقلال در دور دوم 6 برد برای آبی پوشان به ارمغان آورد. استقلال در بازی رفت با نتیجه 2-1 مغلوب سپاهان شد و اشتباهات انفرادی در باخت استقلال نقش داشت و از همه مهمتر آبی ها در این بازی چند بازیکن اصلی خود را از دست دادند. از جمله سید حسین حسینی و روزبه چشمی. روی گل اول علیرضا رضایی با مهار ضربه امید نورافکن مرتکب اشتباه تازه کار شد و در ثانیه های پایانی بازی سیاوش یزدانی در موقعیتی عادی از روی نقطه پنالتی روی شهریار مغانلو خطا کرد. یکی دیگر از بازی هایی که در آن امتیاز کم کرد، مقابل نساجی در ورزشگاه شهید وطنی بود. استقلال در این بازی با تساوی 1-1 بازی را به پایان رساند و با دو ضربه توپ به تیرک دروازه نساجی و از دست دادن موقعیت های خوب بسیاری از جمله سجاد شهبازادا.


سرویس خبر شماره: 1896620
Mar 28, 1401 @ 4:57 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

از 1 گل به 2.25 گل

* سپاهان 2 – استقلال 1
* استقلال 4 – مارین صفر
* مس کرمان 2 – استقلال 3
* استقلال 3 – نفت مسجد سلیمان 1
* پیکان صفر – استقلال 2
* نساجی یک – استقلال یک
* استقلال 2 – گل گهر 1
*فولاد صفر – استقلال 2



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال تهاجمی ترین تیم دور دوم بازی هاست. این تیم در 8 بازی 18 گل زده و میانگین امتیاز این تیم 2.25 در هر بازی است.

معجزه استقلال، قولی که ساپینتو به آن عمل کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این اتفاق در استقلال رخ داد که آن تیم در تعطیلات زمستانی بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه نکرد. البته بعد از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی، استقلال قصد داشت یک بازیکن هجومی به تیم اضافه کند و با ریکاردو ساپینتو گزینه ایده آل را انتخاب کند، این باشگاه چند گزینه را نیز مورد بررسی و تحقیق قرار داد، اما به دلیل شروع خوب در دور دوم. ، سرمربی استقلال در پایان اعلام کرد که نیازی به بازیکن جدید ندارد. گفته می شود حتی بلیت سفر یکی از بازیکنان خارجی به تهران از سوی باشگاه تهیه شده بود اما ریکاردو ساپینتو در نهایت به علی فتح الله زاده گفت: اگر بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنم باید بازیکن خوبی را به تیم اضافه کنم. مرحله تهاجمی خارج از تیم این رفتار منصفانه نیست!