معرفی یازده بازیکن استقلال در بازی برگشت

لیست استقلال برای بازی با تراکتورسازی اعلام شد که مهدی قیدی از لیست اصلی خارج شده و پیمان بابایی از ابتدا شروع کرده است.

معرفی یازده بازیکن استقلال در بازی برگشت

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتورسازی:
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، پیمان بابایی، کوین یاماگا و ارسلان مطهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو، سرمربی لس بلوز تصمیم دارد مهدی قیدی را برای بازی امروز نیمکت نشین کند. پیمان بابایی جایگزین وینگر بوشهری شد و ارسلان به جای محبی مصدوم هدایت حمله را برعهده گرفت.

* دست های بسته در خط دفاع
محمدحسین مرادمند و عارف غلامی همچنان در میادین حضور ندارند. به یکباره کادر فنی چاره ای جز انتخاب سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا برای حضور در مرکز خط دفاعی ندارد. دو بازیکنی که در تبریز مورد انتقاد قرار گرفتند و امروز به دنبال جبران آن هستند.

1789365

* بازگشت ارسلان به خط حمله
ارسلان مطهری پس از یک بازی نیمکت نشین امروز در بالای خط فوروارد آبی پوشان به میدان می رود. در دیدار قبل محبی مهاجم هدف بود که پس از 22 دقیقه مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

1787423

* تغییری در دروازه وجود ندارد
سیدحسین حسینی از ابتدا برای تیمش در زمین حضور داشت. انتظار می رفت ساپینتو تغییراتی در دروازه تیمش ایجاد کند اما کاپیتان آبی ها تنها گزینه مورد اعتماد سرمربی پرتغالی است و علیرضا رضایی در این فصل حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

* بازگشت مهری به نیمه راه
زبیر نیک نفس که در جریان رویارویی با تراکتورسازی از ابتدا در زمین حضور داشت، امروز از روی نیمکت شروع خواهد کرد. روزبه چشمی و مهدی مهدی پور نیز در خط هافبک بازی می کنند.

* یاماگا و بابایی وینگرهای تیم ساپینتو
مهدی قیدی که در دیدارهای قبلی نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند، امروز نیمکت نشینان را ترک می کند تا پیمان بابایی و یاماگا وینگر استقلال باشند. آنها یکی از امیدهای گلزنی تیم محسوب می شوند و به دنبال فتح دروازه تراکتور هستند.

* صالح و جعفر راست و چپ
صالح حردانی که در بازی قبلی مقابل تراکتور مورد انتقاد قرار گرفت و روی هر دو گل حریف اشتباه کرد، امروز در سمت راست خط دفاعی تیمش بازی می کند. او انگیزه های زیادی برای جبران اتفاقات تبریز دارد. در سمت چپ نیز وضعیت برای سلمانی مشابه است. این بازیکن امروز مقابل تراکتورسازی نیز به دنبال درخشش است.


سرویس خبر شماره: 1864327
22 ژانویه 1401 در 2:18 ب.ظ
12.7 هزار |

0نقطه نظر

خروج رهبر اصلی اوباش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بعد از اینکه استقلال نیم فصل اول را با باخت تلخ مقابل تراکتور و قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رساند، حالا بعد از چند روز دوباره باید به مصاف هم برود. این بار دیدار دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود و تیم بازنده باید خیلی زود از این رقابت ها خداحافظی کند.