معرفی 30 مربی خارجی به مدیران پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2049110
28 ژوئن 1403 در 4:55 ق.ظ.
121

0نقطه نظر

اسکو حذف شد، رقم ماتزاری بالا بود، قطب یک گزینه نیست

مسئولان باشگاه پرسپولیس می گویند در حال بررسی رزومه گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری این تیم هستند.

معرفی 30 مربی خارجی به مدیران پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران باشگاه پرسپولیس در معرض آزمون سخت دیگری قرار گرفتند و هواداران این تیم می ترسند پس از قهرمانی تیم محبوبشان که بسیار سخت و تاریخی به دست آمد، این تیم با جدیت روبرو شود. برای ماندن در رقابت فصل آینده ریسک می کند.

پرسپولیس سرمربی ندارد و این باشگاه برای یافتن گزینه های مناسب و یافتن بهترین مربی مورد علاقه خود پروژه را آغاز کرده و ادامه می دهد.
اگرچه خیلی زودتر از اینها خبر جدایی اسمار از پرسپولیس به مدیران باشگاه اعلام شد، اما تقریبا همزمان با اعلام خداحافظی این مربی و یک روز پس از این اتفاق، بحث اسامی جدید برای جایگزینی او داغ شد.

پس از جدی شدن گزینه دراگان اسکوچیچ و منتفی شدن آن گزینه در عرض 24 ساعت، در سه روز گذشته نام های زیادی در مورد نیمکت پرسپولیس شنیده می شود. از مربیان ایتالیایی و پرتغالی گرفته تا گزینه برزیلی که سران باشگاه هیچ کدام از آنها را تایید نمی کنند. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می گوید: همه این گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مورد بحث قرار گرفته‌اند، فقط حدس و گمان رسانه‌ها هستند و هیچ یک از گزینه‌ها آنقدر مهم نیستند که در سطح مدیریت باشگاه مطرح شوند.»

2044323

این مدیر باشگاه پرسپولیس درباره مطرح شدن نام یوویچ به عنوان یکی از گزینه های اصلی نیز گفت: آیا اسم اسکوچیچ به میان نیامد و همه گفتند قرارداد با این مربی تمام شده است؟ مثل اسکوچیچ است.

دیروز مطلع شدیم که پرسپولیس سه گزینه شامل دو اروپایی و یک برزیلی دارد. در همان زمان رسانه ها نام نبوشا یوویچ، سرمربی سابق الاهلی قطر را با رزومه ضعیفی دستکاری کردند و به نظر می رسد پرسپولیس اگر با او یا مدیر برنامه هایش مذاکره کرده باشد، به زودی این کار را انجام خواهد داد.

این نام را منتقل کنید.

یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای پرسپولیس، خوزه پسیرو پرتغالی معروف بود که قیمت درخواستی او بسیار بالا در نظر گرفته شد و نامش به سرعت از لیست حذف شد.

از گزینه های برزیلی و ایتالیایی خبری نیست اما به نظر می رسد حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه در حال بررسی گزینه های مطرح شده از سوی مدیران برنامه های مختلف است.

2043173

گفته می شد پرسپولیس برای سرمربی جدید حداکثر 700 هزار دلار هزینه می کند اما این رقم با برخی از گزینه های ذکر شده مطابقت ندارد. به عنوان مثال، والتر ماتزاری، سرمربی سرشناس ناپل که اواسط فصل گذشته از این تیم اخراج شد، یکی از گزینه هایی است که به نظر مربی گران تری است.

داویده بالاردینی، جوزپه یااکینی و آندره آ سوتلی دیگر گزینه های ایتالیایی بودند که نام آنها مطرح شد و ظاهراً همه آنها از یک کانال معرفی شده و نام آنها دستکاری شده بود، اما باشگاه فقط مذاکره کوتاهی با والتر ماتزاری داشت که ناموفق بود. با توجه به مبلغ بالای درخواستی این مربی.

واقعیت این است که طی چند روز گذشته حدود 30 گزینه از ملیت های مختلف برای سرمربیگری پرسپولیس از کانال های مختلف به سران این باشگاه ارائه شده است و آنها در حال بررسی شرایط و جمع بندی این گزینه ها هستند و انجام می دهند. بنابراین هیچ خبری از مذاکره جدی با هیچ یک از آنها نیست.

باشگاه پرسپولیس ظاهراً می تواند تا 700 هزار دلار برای سرمربی جدید هزینه کند و همین امر انتخاب گزینه شناخته شده با رزومه مناسب در سال های اخیر را دشوار کرده است.

با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که گزینه دراگان اسکوچیچ به طور کامل منتفی شده و برخلاف آنچه رسانه ها می گویند، نام لهستانی چسلاو میخنوویچ در بین گزینه ها نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی