معضل ستاره فرانسوی بارسا; چرا قرارداد ثبت نشد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته موفق شد قرارداد بازیکنان جدید خود را به صورت رسمی ثبت کند اما در این بین هیچ نشانه ای از تنش دیده نشد.
مدیران بارسا روز گذشته اعلام کردند که چهارمین اهرم اقتصادی را فعال کرده اند تا بتوانند خریدهای تابستانی جدید خود در لالیگا را به طور رسمی ثبت کنند.
به این ترتیب قرارداد روبرت لواندوفسکی، رافینیا، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به عنوان خرید جدید و قرارداد عثمان دمبله و سرخی روبرتو به عنوان بازیکنان تمدید شده با بارسا ثبت شد تا ژاوی بتواند از این بازیکنان در ترکیب خود استفاده کند. برای بازی امشب مقابل Use Rayo Wayekano.
حالا تنها بازیکن جدید بارسا که با وجود فعال شدن اهرم های اقتصادی و دریافت 868 میلیون یورو از فروش 25 درصد از سهام حق پخش تلویزیونی 25 سال آینده و همچنین 49.5 درصد از سهام، قراردادش ثبت نشده است. استودیو بارسا، لغو شد.


روزنامه اسپورت گزارش داد که این بازیکن باید منتظر مذاکره مدیران بارسا و سایر بازیکنان این تیم برای کاهش دستمزدشان باشد تا بتواند به صورت رسمی قرارداد خود را ثبت کند.
این موضوع برای بارسا بسیار حائز اهمیت است زیرا این باشگاه قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی به خریدهای خود ادامه دهد و پیش بینی می شود به زودی مارکوس آلونسو به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود و از این رو مذاکره برای کاهش دستمزد بازیکنان ادامه دارد. مهم است. زیاد
گفته می شود سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه بازیکنانی هستند که داوطلب کاهش حقوق در این باشگاه شدند و مذاکرات برای توافق با این دو بازیکن ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1838017
آگوست 22, 1401 @ 10:59 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.