معضل سرنوشت ساز بازیکنی که ترکیبی از جهانبخش و ترابی است/ به استقلال می رود یا پرسپولیس؟

سعید صادقی، برترین پاس گل لیگ برتر پیش از این مورد توجه دو ابرقدرت فوتبال ایران قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی فصل گذشته نیز درخواست جذب سعید صادقی را داشت و این بازیکن نیز به تیم استقلال نزدیک شد اما در نهایت تصمیم گرفت در گل گهر سیرجان بماند و زیر نظر امیر قلعه وانی بازی کند.

یحیی گل محمدی اما به شاگرد سابقش اعتقاد زیادی دارد. سرمربی پرسپولیس که سعید صادقی را به پدیده مشهد برد و نام او را در آن تیم بر سر زبان ها انداخت، معتقد است؛ سعید صادقی میکس علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی است. حرفی که شاید دور از ذهن نباشد. سعید صادقی هافبک شوت زنی و فنی است که گلزنی خوبی هم دارد. او در پست وینگر چپ و راست بازی می کند و سبک بازی اش بی شباهت به علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی نیست. ضمن اینکه سرعت و قدرت سعید صادقی در دریبل زدن شبیه مهدی ترابی است و گاهی به نظر می رسد او سریعتر از ستاره پرسپولیس است.

البته در این بین علاقه امیر قلعه نویی به هافبک پرانرژی نیز ممکن است در آینده حرفه ای سعید صادقی موثر باشد. شاید سعید صادقی هم مثل تابستان گذشته بار دیگر وسوسه پیشنهادات وسوسه انگیز آبی و قرمزها شود و به تیمی بپیوندد که سرمربی آن امیر قلعه نویی است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اخبار فوتبال داخلی –

زمزمه هایی در مورد سعید صادقی شنیده می شود که این بازیکن در سال های کودکی و نوجوانی به استقلال و آبی ها علاقه مند شده و خودش نیز می خواهد در آینده به این تیم بپیوندد. البته بازیکنان زیادی را می شناسیم که بعد از حرفه ای شدن چشم بر علاقه کودکی و نوجوانی خود بسته و به تیم رقیب پیوستند و حالا سعید صادقی می تواند تصمیم دیگری بگیرد.