معمای بزرگ ترکیب تیم ملی حل شد

با این حال سیدحسین حسینی روز خوبی را مقابل انگلیس سپری نکرد و در مقابل مهاجمان بلند قامت آن تیم کار بسیار سختی داشت و شش بار دروازه خود را باز دید. انگلیس یکی از قوی ترین خطوط حمله جهان را دارد و قابل پیش بینی بود که ایران کار بسیار سختی در پیش دارد.

سیدحسین حسینی در دیدار مقابل ولز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت.

معمای بزرگ ترکیب تیم ملی حل شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در ابتدای بازی مقابل انگلیس بود که علیرضا بیرانوند به شدت از ناحیه بینی آسیب دید و علیرغم تلاش هایش نتوانست به کار خود در زمین ادامه دهد. موضوعی که باعث شد او میدان را ترک کند و جای خود را به سید حسین حسینی بدهد.

یکی از بزرگترین رمز و رازهای ترکیب تیم ملی برای بازی با ولز به دروازه بان اصلی تیم ملی بازمی گردد. در همین راستا لحظاتی پیش ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای دیدار مقابل ولز منتشر شد که بر اساس آن مشخص شد کارلوس مک روش بار دیگر به سیدحسین حسینی اعتماد کرده و دروازه بان باشگاه استقلال پیش افتاده است. امیر عابدزاده و پیام مورد نیاز در دروازه ایران مقابل ولز.


سرویس خبر شماره: 1855401
4 دسامبر 1401 ساعت 12:31 |
14.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با اعتماد دوباره به سید حسین؛

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر از ساعت 13:30 به مصاف ولز می رود که پیروزی در این دیدار می تواند رمز صعود تیم ملی به مرحله بعدی باشد. صحنه. از مسابقات.



مجله اخبار فوتبال داخلی