معمای جناح راست حل نشدنی است (عکس)

رامین رضاییان از یک سو با تجربه حضور موفق در جام جهانی 2018 روسیه امیدوار است با حضور سرمربی پرتغالی در ترکیب اصلی حضور پیدا کند و از سوی دیگر صادق محرمی پس از بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا و بازی تن به تن با ستارگان انگلیسی چلسی و تجربه موفق حضور مقابل اروگوئه و سنگال، می خواهد در یازدهم ابتدایی بزرگ ترین رقابت های دوران ورزشی خود جایگاهی داشته باشد.

عکسی که دوربین اسپورت سه در حین تمرین این تیم ثبت کرده است، برداشتی بصری و دقیق از مسابقه گردن و گردن محرمی و رضاییان برای تشکیل فهرست اصلی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات تیم فوتبال ایران برای دیدار مقابل انگلیس در دوحه ادامه دارد و یک روز پس از برگزاری آخرین و مهم ترین دیدار تدارکاتی قبل از شروع کار جام جهانی، شاگردان کارلوس کی روش شروع به تمرین کرد.

انتخاب مسیر این دوراهی برای پرتغالی ها با نزدیک شدن به دوشنبه موعود سخت تر می شود و باید دید کدام یک از این دو بازیکن وظیفه حفظ بهترین وینگرهای لیگ برتر را بر عهده خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دو ستاره خط دفاعی فوتبال ایران در تلاش هستند تا هر چه زودتر به ترکیب اصلی راه پیدا کنند.

معمای جناح راست حل نشدنی است (عکس)

با نزدیک شدن به بازی مقابل انگلیس به عنوان سرسخت ترین حریف جام جهانی، معمای دفاع راست در ترکیب کی روش پیچیده تر از همیشه شده است.


سرویس خبر شماره: 1854060
27 نوامبر 1401 ساعت 10:29 |
5.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر