معمای ژول؛ مدافع بارسا مصدوم نیست؟ (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته هفتم رقابت های لالیگا در ورزشگاه مایورکا میهمان این تیم خواهد بود.
این باشگاه پنج شنبه شب ویدئویی از تمرین پیش از این بازی منتشر کرد که یک نکته جالب در این ویدیو توجه بسیاری را به خود جلب کرده و گمانه زنی هایی را در مورد وضعیت کنده ایجاد کرده است.
این بازیکن فرانسوی در زمان استراحت مسابقات ملی و حضور در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و گفته می شود طی چهار تا پنج هفته نمی تواند در زمین ها حضور داشته باشد.
او یکی از چند بازیکنی بود که با مصدومیت از اردوی تیم ملی به بارسلونا بازگشت و گفته می شد روند درمانی او زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه انجام می شود تا هر چه زودتر به میادین بازگردد. ممکن است.


سرویس خبر شماره: 1845811
8 مه 1401 ساعت 12:00 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر


حالا عکس هایی از تمرین روز پنجشنبه او در کنار دیگر بازیکنان بارسا، تردیدهایی را در مورد وضعیت این بازیکن و مصدومیتش ایجاد کرده است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شد که مشخص نیست حضور این مدافع در تمرین و حضور در تمرین چقدر اهمیت دارد، اما عکس‌های تمرین او در کنار آندریاس کریستنسن با چهره‌ای خندان برای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی جالب است و حتی گمانه‌زنی‌ها حاکی از مصدومیت او است. ممکن است آنقدر جدی نباشد
بارسا امیدوار است ژول کوند به بازی حساس مقابل رئال مادرید در 16 اکتبر برسد و حضور او در تمرینات این ایده را تقویت کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تصاویر منتشر شده از تمرین بارسلونا تردیدهایی را در مورد وضعیت ژول کنده، مدافع تیم ملی فرانسه ایجاد کرده است.

معمای ژول؛  مدافع بارسا مصدوم نیست؟  (تصویر)