مغانلو در بی تفاوت ترین حالت بعد از گل کریمی (عکس)

یکی از اتفاقات پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس واکنش شهریار مغانلو پس از گل محمد کریمی است.

مغانلو در بی تفاوت ترین حالت بعد از گل کریمی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی در ورزشگاه آزادی نتوانست به هدفی که می خواست برسد و بازیکنی عامل اصلی این ناکامی بود که نیم فصل درخشانی را با این مربی سپری کرد.
البته مغانلو در دیداری دیگر نتوانست دوباره مقابل پرسپولیس گلزنی کند اما عملکرد او پس از پاس بلند زکی پور و بازگشت آریا یوسفی از روی تیر افقی باعث شد محمد کریمی در ثانیه های پایانی ارزشمندترین گل این فصل سپاهان را به ثمر برساند.
اما مروری بر تصاویر شادی زاید الوصاف محمد کریمی پس از آن گل نکته جالبی را نشان می دهد و آن واکنش شهریار مغانلو است. در حالی که نیمکت نشینان سپاهان از حساسیت صحنه منجر به گل تیمشان گرفته شده و بلافاصله وارد زمین شدند، مهاجم بلندقد سپاهان به آرامی راه می رود و بی تفاوتی خاصی در رفتار او نمایان است. شاید عکس العمل شهریار نشانه گرسنگی او برای گلزنی به تیم قدیمی اش باشد که دیگر ممکن نبود و شاید هم نمی خواست در حضور هواداران تیم قدیمی اش که ناگهان غمگین شده بودند جشن پیروزی بگیرد. . البته احتمالات دیگری هم وجود دارد اما با این وجود این چند تصویر ثبت شده از مهاجم دلاور سپاهان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

1832097
1832099



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1895663
23 مارس 1401 ساعت 05:30
383

0نقطه نظر