مغز هالند به او کمک می کند همیشه در جای درست باشد

فودن یکی از افرادی است که به جمع هواداران این بازیکن پیوسته و احساس می کند خوش شانس بوده که توانسته بازی را در کنار این ستاره نروژی تجربه کند.

1834577

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: “بازی با هلند برای من افتخار است. نمی دانم او چگونه این کار را انجام می دهد. توپی که به تیر دروازه زدم او آنجا بود تا از آن لذت ببرد.” مکان مناسب، انتظار برای توپ و انجام کارهای ظریف که نتایج معناداری دارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هالند تابستان گذشته به سیتی پیوست و بلافاصله ستاره اصلی این تیم شد و رکوردهای زیادی در لیگ برتر به نام خود ثبت کرد.

ستاره انگلیس با اشاره به نقش مهم هلند در نتایج سیتی در این فصل گفت: مغز او به گونه ای کار می کند که به او کمک می کند همیشه در مکان مناسب برای ضربه زدن به توپ باشد. بازی با چنین بازیکنی یک مزیت بسیار مهم برای ما است زیرا وقتی بازی مساوی می شود و نتیجه 0-0 می شود و فرصت های زیادی برای گلزنی وجود ندارد، می توانیم روی او حساب کنیم تا دروازه حریف را باز کند و واقعا لذت بخش است. با او بازی کن.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فیل فودن ستاره منچسترسیتی از عملکرد ارلینگ هالند در این تیم و قرارگیری دقیق او مقابل دروازه تمجید کرد.

مغز هالند به او کمک می کند همیشه در جای درست باشد


سرویس خبر شماره: 1897023
آوریل 02, 1402 در 03:54 ب.ظ
382 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فیل فودن:

او از ابتدای فصل تاکنون 37 بازی در تمامی رقابت ها برای این تیم انجام داده و موفق شده 42 گل برای این تیم به ثمر برساند تا نقش مهمی در حضور این تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر و لیگ برتر.لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. .