مقایسه جالب اسطوره منچستریونایتد; من با بزرگانی مثل کانتونا، لینکر، ویالی و زولا بازی کردم، اما هلند از آنها بهتر است! / ارلینگ به ماشین های گاراژش فکر نمی کند

هیوز خودش یک مهاجم معمولی نبود، اما تحت تاثیر فصل اول هلند در سیتی قرار گرفت، جایی که او 52 گل به ثمر رساند. او به سان گفت: «نمی توانم بگویم که قبلاً پدیده ای مانند هلند را دیده ام. و مطمئناً بهتر هم خواهد شد. او اکنون یک مرد جوان ثروتمند است و نمی تواند با پول وسوسه شود. او فقط می خواهد در فوتبال اثری از خود به جای بگذارد و برایش مهم نیست که چند ماشین در گاراژش وجود دارد. انگیزه او این است: چه کاری می توانم انجام دهم تا مردم مرا به یاد بیاورند؟

تعداد کمی از بازیکنان می توانند به این شدت از ویژگی های هلند صحبت کنند. هیوز تجربه زیادی در بازی در کنار بزرگسالان و جذب آنها به عنوان سرمربی دارد.

مارک هیوز

مارک هیوز و جیانلوکا ویالی

او همراه با اریک کانتونا در سال 1993 به سر الکس فرگوسن کمک کرد تا پیاپی پیروز شود. او همچنین در اولدترافورد با کول، برایان مک کلور، پل اسکولز، برایان رابسون، نورمن وایتساید، دیوید بکهام و رایان گیگز بازی کرد. در فصل 1986-1987 در دوران کوتاهی در بارسلونا، گری لینهکر شریک هجومی او بود. زمانی که به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور داشت، با لوتار ماتئوس در رختکن مشترک بود. او پس از به ثمر رساندن 163 گل در 473 بازی برای شیاطین سرخ، در سال 1995 با همراهی جانفرانکو زولا و جیانلوکا ویالی راهی چلسی شد. او سپس برای ساوتهمپتون بازی کرد و با مت لو تیسیه شریک شد. او مربیگری را با تیم ملی کشورش آغاز کرد، سپس به بلکبرن رفت و اولین مدیر املاک منچستر سیتی ابوظبی شد.

مارک هیوز با برخی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال بازی کرده است. اریک کانتونا و اندی کول در منچستریونایتد، جیانلوکا ویالی و جانفرانکو زولا در چلسی و گری لینهکر در بارسلونا. با این حال، مرد ولزی هرگز چیزی شبیه خودرویی به نام ارلینگ هالند ندیده است.

مارک هیوز و اریک کانتونا

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با این حال، با وجود همه نام های بزرگی که بازی کرده و با آنها کار کرده، او بیش از هرکسی هلند را می ستاید. او گفت: “همیشه مهاجمان بزرگی در فوتبال وجود داشته اند اما بیشتر آنها به نوعی ضعیف بودند، شاید به اندازه کافی سریع یا از نظر فنی خوب نبودند یا شاید به اندازه کافی خوب نبودند.” آنها باید بیشتر روی مهارت های خود کار می کردند. اما به این بچه نگاه کنید و کاری وجود ندارد که او نتواند انجام دهد. او قدرت، سرعت و هوش دارد. و می تواند با فوتبالی که پپ گواردیولا بازی می کند سازگار شود. هالند فوتبالیست باهوشی است و می تواند به سرعت کاری را که می کند انجام دهد. او می‌داند که می‌تواند به روش‌های مختلف به تیم‌ها ضربه بزند. بازی در کنار کوین دی بروین، ایلکای گوندوگان، جک گریلیش و برناردو سیلوا به مربیگری او کمک کرد و هوشی که از قبل در بروسیا دورتموند داشت را تقویت کرد. تأثیر پپ. گواردیولا نیز بسیار مهم است. واقعاً چیزی وجود ندارد که “او نتواند به آن دست یابد، هیچ محدودیتی وجود ندارد.” او همچنان به سطوح جدید و شگفت انگیزی صعود خواهد کرد، و این واقعاً پدیده ای است که مانند هر چیزی است که در این زمان دیده ایم، و ممکن است هرگز نباشد.”