مقصد احتمالی ستاره بارسلونا مشخص شد

رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا همیشه تاکید کرده که از حضورش در کاتالونیا خوشحال است اما از ژانویه احتمال جدایی از آبی ها را رد نکرده است. مذاکرات برای تمدید قرارداد او از بهمن ماه آغاز شده اما هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده و همین موضوع احتمال فروش او را افزایش داده است.

در سال 2022، بلوگرانا از آرائوخو خواست که وضعیت اقتصادی وخیم باشگاه را بپذیرد و قیمت کمتری را بپذیرد، و قول دریافت غرامت در قرارداد بعدی خود را داد، اما باشگاه دوباره از او می‌خواهد که قراردادی را زیر پا بگذارد. در حالی که دو سال از قرارداد او باقی مانده است، بارسلونا یا باید با مبلغی ناچیز ستاره اروگوئه ای را به خدمت بگیرد یا او را با مبلغ قابل توجهی بفروشد.

بایرن مونیخ در ژانویه به آرائوخو علاقه مند بود، اما جدایی توماس توخل شانس انتقال را کاهش داد، اما منچستریونایتد همچنان به این ستاره علاقه مند است. اسپورت در صفحه اول این روزنامه نوشت که منچستریونایتد می داند که آرائوخو قراردادش را تمدید نخواهد کرد و به همین دلیل بر خرید او اصرار دارد.

با توجه به شرایط مالی بارسلونا و اینکه دیگر بازیکنان این تیم علاقه چندانی به جدایی ندارند، فروش آرائوخو یک ضرورت محسوب می شود. با وجود اینکه بارسا با فروش یک مدافع میانی عالی از دست خواهد داد، اما اگر نتوانند او را متقاعد کنند که یک قرارداد ارزان قیمت را در چند ماه آینده امضا کنند، مجبور خواهند شد او را به قیمت مناسب بفروشند.

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم بارسلونا به ستاره خط دفاعی/تجدید یا فروش؟ تکلیف به زودی مشخص خواهد شد

سرویس اخبار فوتبال خارجی