مقصد ایسکو مشخص شد: تیم دوم بوندسلیگا!

چیزی که انتظار نمی رفت پاسخ ایسکو به این پیام بود. اما ستاره مالاگا دوست داشت به شایعات انتقالش به این تیم آلمانی دامن بزند.

ایسکو، هافبک سابق رئال مادرید احتمالا نیم فصل دوم را برای یونیون برلین بازی خواهد کرد.

مقصد ایسکو مشخص شد: تیم دوم بوندسلیگا!

طی یکی دو روز گذشته رسانه های آلمانی از مذاکرات پیشرفته یونیون برلین و ایسکو خبر دادند و ستاره اسپانیایی به نوعی آن را تایید کرد.

درک زینگلر، رئیس اتحادیه نیز در واکنش به شایعات انتقال ایسکو گفت: “من معمولا در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم، اما افتخار می کنم که گمانه زنی ها مبنی بر انتقال بازیکن درجه یک مانند ایسکو به تیم ما وجود دارد. البته ما در تلاش هستیم تا تیم را تقویت کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیروز یونیون که شگفتی تیم دوم بوندسلیگا است با دو گل هرتا در دربی برلین پیروز شد و در پایان بازی کریستوفر تریمل کاپیتان یونیون با انتشار پستی در توییتر خود نوشت: ایسکو: “این پیروزی مال توست ایسکو.”


سرویس خبر شماره: 1867470
09 فوریه 1401 در 04:20 ب.ظ
4.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ستاره سابق رئال در یونیون برلین

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته 9 سال با هم قرار گذاشت isco در رئال به پایان رسید. ستاره مالاگا تمام جام های رئال مادرید را برده است اما در دو سال گذشته هیچ نشانه ای از روزهای خوب خود نشان نداده و اغلب روی نیمکت بوده است. با پایان قرارداد، ایسکو تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد جدا شود سویا اما حضور وی در این باشگاه تنها 6 ماه به طول انجامید و در پی اختلاف نظر با کادر فنی و مدیر ورزشی باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد. ایسکو که به زودی 31 ساله می شود، اکنون بدون تیم است و مقصد بعدی او فوتبال آلمان است.

1727383