مقصد شاه ماهی جدید کدام تیم است؟



جواد آقایی پور یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد اما این باشگاه به او قول داده در پایان فصل جاری رضایت نامه خود را برای حضور در تیم جدید اعلام کند.

در حالی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خوزستان تلاش خود را برای جذب این بازیکن آغاز کردند، این بازیکن و مدیر برنامه هایش در تلاش برای عقد قرارداد با یک تیم خارجی هستند.

مدیربرنامه های مهدی طارمی که مدیر برنامه های جواد آقایی پور است در تلاش است تا این بازیکن را به تیمی پرتغالی که ریو آوه خواهد بود، برساند. همان تیمی که مهدی طارمی با آن فوتبال را در پرتغال در این تیم آغاز کرد.

در این بین مهم تامین نیازهای مالی باشگاه استقلال خوزستان باقی مانده است. در تعطیلات زمستانی، تیم خوزستانی برای گرفتن موافقت جواد آقایی پور 30 ​​میلیارد تومان درخواست کرد و حالا اگر تیم خارجی در کار باشد، این رقم افزایش می یابد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا کلاب ریواو می تواند شرایط مالی را برآورده کند یا خیر. باشگاه استقلال خوزستان برآورده می کند یا خیر. در غیر این صورت جواد آقایی پور باید یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را برای ادامه بازی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: مبلغ رضایتنامه بازیگری در لیست خرید استقلال و پرسپولیس کاهش یافت



سرویس داخلی اخبار فوتبال