مقصد نهایی دروازه بان جنجالی آرژانتینی مشخص شد

پابلو کاوالرو، مدیر ورزشی اتلتیکو ایندیپندنته در اظهارات اخیر خود گفت: مارتینز گفته است در صورت قهرمانی ایندیپندنته در جام جهانی، برای این تیم بازی خواهد کرد. امیدوارم او روزی به باشگاه قدیمی خود بازگردد زیرا این باشگاهی است که مارتینز دوست دارد. ما برای آنچه در آینده در انتظار ما است هیجان زده هستیم. همه اینجا فکر می کنند امیلیانو به فوتبالش در ایندیپندنته پایان می دهد.

1798078

کاوالرو خوب می داند که هنوز برای این رویا زود است و دروازه بان جنجالی تیم ملی آرژانتین ممکن است موقعیت های بهتری را در فوتبال اروپا ببیند. وی با اشاره به این سوال افزود: البته مارتینز خانواده دارد و فوتبال شغل اوست. نمی توان او را مجبور به تصمیم گیری کرد. از او به خاطر اینکه نماینده شایسته ای برای استقلال بود تشکر می کنیم. امیدواریم امیلیانو در آینده نیز موفقیت های اخیر را تکرار کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیلیانو مارتینز با درخشش در جام جهانی 2022 و البته حواشی فراوانی که در طول و بعد از این مسابقات داشت به یکی از مهم ترین چهره های فوتبال جهان در چند وقت اخیر تبدیل شده است. او که در بازگشت به استون ویلا با استقبال باشکوهی روبرو شد، در حال حاضر مشتری برای پایان دوران فوتبالش دارد.


سرویس خبر شماره: 1868432
15 فوریه 1401 در 00:37
14 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در تاریخی که هنوز مشخص نشده است

امیلیانو مارتینز که اکنون 30 سال دارد، فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه پایه اتلتیکو ایندیپندینته (2008-2010) آغاز کرد و سپس به آرسنال پیوست و به فوتبال خود در فوتبال انگلیس ادامه داد. البته مارتینز در فوتبال اسپانیا هم بازی می کرد. با توجه به اظهارات اخیر کاوالرو، این احتمال وجود دارد که ایندیپندنته مقصد نهایی مارتینز باشد. البته به نظر نمی رسد این دروازه بان به این زودی ها کفش هایش را آویزان کند.

1798079



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدیر ورزشی اتلتیکو ایندیپندنته اعلام کرد که اعضای باشگاه و هواداران از بازگشت مارتینز در هر زمان خوشحال می شوند.

مقصد نهایی دروازه بان جنجالی آرژانتینی مشخص شد