ملوان فصل آینده ملی پوش می شود!


سرویس خبر شماره: 2052336
12 جولای 1403 در 7:18 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ابوالفضل جلالی و امید نورافکن دو بازیکن احتمالی تیم ملی ملوان در فصل آینده خواهند بود.

ملوان فصل آینده ملی پوش می شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال ملوان سال هاست که از داشتن نماینده در تیم ملی محروم بوده و هیچ بازیکنی از این تیم با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران به میدان نرفته است اما با حضور دو فوتبالیست برجسته ایرانی. ، آنها این شانس را در فصل آینده خواهند داشت.

با توجه به احتمال حضور امید نورافکن و ابوالفضل جلالی در تیم ملی با توجه به دوران سربازی و عملکرد خوبشان با پیراهن تیم ملی در دیدارهای گذشته و حفظ پیشرفت خوبی که در مسابقات قهرمانی فصل گذشته کسب کردند. می توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

باشگاه ملوان در سال های اخیر غفور جهانی و سیروس ساعتران را در تیم ملی داشت و در سال های اخیر نیز مازیار زارع، پژمان نوری و مهرداد اولادی را به عنوان نمایندگان این باشگاه در تیم ملی در اختیار داشت.

باشگاه قایق بادبانی با گذشت سال ها دوباره می تواند بازیکنان ملی پوشی داشته باشد که می توانند در ترکیب این تیم موثر باشند و با تجربه و توانایی های خود در این تیم موثر باشند.

باید دید شرایط حضور نورافکن و جلالی در تیم ملوان چگونه پیش خواهد رفت و در نهایت برای انجام خدمت سربازی راهی این تیم خواهند شد یا این انتقال صورت نمی گیرد و این دو بازیکن در تیم آنها

مجله اخبار فوتبال داخلی