ملک داماش: اتفاقات فصل گذشته دیگر تکرار نمی شود


سرویس خبر شماره: 2052596
14 جولای 1403 ساعت 04:28 |
46 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نصیر نعیمی پور از وضعیت این روزهای داماش گفت.

ملک داماش: اتفاقات فصل گذشته دیگر تکرار نمی شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم داماش گیلان خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می کند. مالک باشگاه داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مجله اخبار فوتبال گفت: در نیم فصل بازار شایعات بسیار داغ است و یکی از موضوعات جالب در فوتبال رشت بحث مالکیت است اما من مالک باشگاه داماش بنده هستم.

مالک داماش با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص مزایده امتیاز باشگاه داماش گفت: شایعات در نیم فصل به اوج خود می رسد و تیم حقوقی باشگاه داماش قاطعانه از منافع این باشگاه دفاع می کند و مشکلی برای باشگاه داماش ایجاد نمی شود و اجرای مزایده باشگاه داماش لغو می شود. چند روز آینده.

نصیر نعیمی پور در خصوص عدم صدور مجوز ملی برای باشگاه داماش گفت: در قرآن جلسه ای با باشگاه در لیگ یک برگزار شد و فقط 3 تیم می توانستند در این جلسه شرکت کنند.

او اضافه کرد: بیشتر مشکلات فدراسیون در خصوص تیم داماش مربوط به ورزشگاه محل بازی این تیم است که با کمک تیم فوتبال و اداره ورزش و جوانان این مشکلات برطرف شده است.

مالک داماش گفت: دغدغه باشگاه رفع مشکلات باشگاه، تامین بودجه، حل مشکلات قراردادی، تسویه حساب با بازیکنان و حضور پررنگ در لیگ است. تیم قدرتمندی را برای حضور در مسابقات لیگ 1 آماده می کنیم تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. مسائل باشگاه را هر روز با روش های مختلف دنبال می کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی