ملی پوش مهم ترین گل لیگ (تصویر)

هافبک سپاهان پس از گلزنی در حساس ترین بازی لیگ برتر راهی اردوی تیم ملی شد.

ملی پوش مهم ترین گل لیگ (تصویر)

محمد کریمی که در گذشته تجربه دعوت به اردوهای تیم ملی را دارد با عملکرد درخشان خود در تیم سپاهان بار دیگر به این هدف دست یافت و این بار با توصیه امیر قلعه نویی و به اردو رفت. با انگیزه خاصی در تمرین شرکت کردند.

1834468

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتایج و عملکرد عالی سپاهان در این فصل و هدایت آنها باعث شده تا پوشان طلایی با 6 بازیکن از جمله سید محمد کریمی هافبک حوزه خلاق این تیم بیشترین سهم را در بین تمامی باشگاه های تیم ملی داشته باشد. که می توان دوباره در آردا دعوت کرد.

کاپیتان سپاهان که در این فصل 17 بار در لیگ برتر به میدان رفته و یکی از مهره های تاثیرگذار خوزه مورایس در خط هافبک آن تیم محسوب می شود، در آخرین بازی سال 1401 تیمش که رقابت برای صعود به لیگ برتر حساس تر بود. قهرمانی، موفق به زدن گل شد. یک گل از دست رفته و یک گل سالم در آخرین لحظات بازی که منجر به شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد، بنابراین این گل او را به تیم ملی خواهد رساند.

محمد کریمی که رقبای سرسختی و لژیونرهای آماده پیوستن به تیم ملی ایران دارد، امیدوار است در دو بازی تدارکاتی آینده مقابل روسیه و کنیا اولین بازی ملی خود را انجام دهد و در سن 26 سالگی آن تجربه مهم را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1896945
02 آوریل 1402 ساعت 03:00
78 امتیاز خبر

0نقطه نظر