ملی پوش 3+1 استقلال علامت سوال: غلامی یا قیدی

گفته می شود عارف غلامی در لیست اولیه تیم ملی نبود و احتمالا به جای سامان فلاح دعوت خواهد شد. تا ساعاتی دیگر امیر قلعه نویی می تواند تصمیم بگیرد مهدی قیدی را دعوت کند. البته همه این اخبار فقط حدس و گمان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئیس کمیته کمیته ملی در تماسی با ملی پوشان از آنها خواست تا 28 اسفند به تهران بیایند و شماره دو اردوی تیم ملی را به میدان بروند. واقعیت این است که بازیکنان مد نظر امیر قلانوی برای حضور در اردوی تیم ملی از دعوت خود مطلع شده اند و اعلام لیست تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال صرفا جهت اطلاع اهالی فوتبال و رسانه ها است. تماس با بازیکنان تیم ملی از طریق دپارتمان کمیته تیم های ملی امری عادی است و همیشه وجود داشته است، زیرا پس از تشکیل باشگاه ها امکان برنامه ریزی برای سفر نوروزی برای آنها فراهم شد، در حالی که تشکیل تیم ملی از 7 اسفند آغاز می شود. دو بازی ذکر شده و بازیکنان مد نظر امیر قلعه نویی باید در این تاریخ در تهران باشند.

پیش بینی می شود لیست تیم ملی برای بازی با روسیه و کنیا امشب یا حداکثر فردا اعلام شود.

ملی پوش 3+1 استقلال علامت سوال: غلامی یا قیدی

در روزهای اخیر چند بازیکن کلیدی در فهرست استقلال غایب بودند. عارف غلامی و سیدحسین حسینی 48 ساعت قبل در تمرین تیم استقلال حاضر نشدند و محمد محبی و روزبه چشمی نیز امروز با استقلال تمرین نکردند. گفته می شود برای دیدار با خانواده و همچنین انجام کارهای شخصی از ریکاردو ساپینتو مرخصی گرفته اند چرا که وقتی تمرین استقلال تمام شد، تمرینات ملی پوشان آغاز می شود و پس از پایان تمرینات تیم ملی باید بلافاصله در سالن حضور پیدا کنند. اردوی تیم استقلال برای آماده شدن برای بازی با ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر. به همین دلیل این 4 بازیکن با مرخصی از ریکاردو ساپینتو به دیدار خانواده رفتند و در تمرین استقلال گفته شد این بازیکنان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی توسط امیر قلانوی هستند. البته برای تایید این خبر باید منتظر اعلام لیست نهایی از سوی فدراسیون فوتبال بود.


سرویس خبر شماره: 1896280
Mar 26, 1401 @ 7:22 PM
3.2 هزار |

0نقطه نظر