ممفیس دیپای در مرحله ای از اتلتیکو مادرید

اتلتیکو که دیروز انتقال ژوائو به چلسی را تا پایان فصل نهایی کرد، ابتدا قصد خرید بورخا ایگلسیاس، مهاجم بتیس را داشت، اما به دلیل مبلغ بالای انتقال، منصرف شد و حالا ممفیس خواهان دپای به صورت قرضی تا پایان فصل است. .

1790827


سرویس خبر شماره: 1864357
22 ژانویه 1401 @ 4:55 ب.ظ
1.5 هزار |

0نقطه نظر

ادعای علامت تجاری

دپای فقط تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد و تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد. این آخرین فرصت بارسا برای استفاده از انتقال دپای است و مهاجم هلندی که جایی در ایده های ژاوی ندارد، ترجیح می دهد 6 ماه آینده را در تیمی سپری کند که بتواند هر هفته در تمرینات ابتدایی خود بازی کند. دپای جو فوتبال اسپانیا را به خوبی می شناسد و سازگاری او سریع خواهد بود. علاوه بر این، رابطه عالی دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو که در سال‌های اخیر لوئیز سوارز و آنتوان گریزمان را به خود جذب کرده‌اند نیز دلیلی برای پیوستن دپای به تیم مدیریت شده توسط دیگو سیمئونه است. انتظار می رود این انتقال پس از پایان کار بارسا در سوپرکاپ اسپانیا (یکشنبه شب در صورت صعود به فینال) نهایی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه” درباره شرایط فعلی ممفیس دیپای، می توان گفت که او در یک قدمی اتلتیکو مادرید قرار دارد. پس از جدایی ژائو فلیکس از اتلتیکو و انتقال به چلسی، مهاجم هلندی بارسا اکنون به عنوان مهمترین گزینه برای جانشینی او شناخته می شود.

مارکا امروز مدعی شد که انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید در روزهای آینده نهایی خواهد شد.

ممفیس دیپای در مرحله ای از اتلتیکو مادرید