من، حزباوی و محمد عمری پدیده های سال 1401 بودیم


سرویس خبر شماره: 1897777
8 آوریل 1402 ساعت 03:00
2.8K |

0نقطه نظر

فرصتی برای من برای بازی در پرسپولیس وجود نداشت.

* اهداف تیمی و فردی شما برای 1402؟
ما 7 بازی لیگ داریم که هر کدام حس یک فینال را داریم. علاوه بر این در جام حذفی جزو 8 تیم هستیم که برای ما بسیار مهم است و همه تمرکزمان روی بازی های آخر است تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من خودم امیدوارم و سعی می کنم بهتر از سال گذشته باشم و سریعتر و بهتر پیشرفت کنم.

* در نظرسنجی برترین های ورزشی سال جزو پدیده های لیگ بودید. به نظر شما بهترین پدیده سال گذشته چه کسی بود؟
بله، اول از همه خدا را شکر می کنم که لطفش شامل حال من شد و توانستم در لیگ امسال بازی کنم. به نظر من همه بچه هایی که در لیست بودند شایسته عنوان پدیده سال بودند و در مقایسه با همه بچه ها فکر می کنم خودم، محمد عمری و امین حزباوی پدیده های امسال بودند.

* با توجه به سن کم شما و اینکه دروازه بان ها تا سنین بالا می توانند به خوبی رقابت کنند، راه زیادی در پیش دارید، خودتان را در سال های بعد و بعد از آن چگونه می بینید؟

* در مورد اعتمادی که ممکن است لازم باشد به بازیکنان جوان صحبت شود.
به نظر من باید به جوانان بیشتر بها بدهیم. مثلا تیمی که رتبه اش ثابت است و نه امکان سقوط دارد و نه امکان قهرمانی و کسب سهمیه، باید در هفته های آخر کمی بیشتر به بازیکنان جوانش زمین بدهد. اما مثلاً مربیانی مثل آقای الهامی و آقای مجتبی حسینی هستند که دیدید از همان هفته های اول با جوان ها بازی کردند و شرایط بازی پیش رو و رتبه ای که نداشتند را نگاه کردند و آنها را هم دیدند. هر کسی که فکر می‌کردند مناسب بود بازی کرد. فکر می کنم فقط تیم فندار و پیکان از هفته های اول تا الان در همه بازی ها از بازیکنان زیر 21 و 23 سال استفاده کرده اند.

1836088

* از سال 1401 صحبت کن که برایت خیلی خوب بود، در شرایطی که به عنوان دروازه بان سوم دعوت شدی، بعد از جام جهانی طرفدار فیکس شدی و همینطور ادامه دادی.
ابتدا سلام و عرض تبریک سال نو را به شما و عموم ورزشکاران تبریک می گویم. خداوند به همه سلامتی عطا کند. باید بگویم وقتی جام جهانی شروع شد، تیم ما استراحت کوتاهی داشت و بعد تمرینات را شروع کردیم. در تعطیلات فیفادی چند بازی دوستانه انجام دادیم که با مس کرمان و پیکان بازی کردم و خدا را شکر خوب بازی کردم و گلی نزدم. بعد از جام جهانی و بعد از بازی با گل گهر کادر فنی به خصوص آقایان داوود فنایی و ساکت الهامی به من اعتماد کردند و بازی با نساجی اولین باری بود که وارد دروازه شدم.

1836087

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا خالد آبادی دروازه بان 21 ساله هوادار در این فصل توانست به تیم فیکس هوادر بپیوندد و اتفاقا بازی های خوبی هم انجام داد. با این دروازه بان جوان درباره یک سال گذشته و اهدافش گفت وگو کرده ایم:

* کار زیر نظر ساکت همی و سخنرانی پایانی چگونه پیش می رود؟
خیلی سخت است، اما سرگرم کننده است، زیرا باید به تمام توصیه هایی که آنها می دهند، عمل کنید. در پایان از خانواده ام، کادر فنی، بازیکنان و همه جوانان تیم اعم از گروه پشتیبانی، ماساژورها و پزشکان تشکر می کنم که سال خوبی را برای من رقم زدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدرضا خالدآبادی می گوید اگر تیم ها بیشتر به جوانان اعتماد کنند، نتایج خوبی می گیرند.

من، حزباوی و محمد عمری پدیده های سال 1401 بودیم

* خودت در آکادمی پرسپولیس بودی و برای جوانان این تیم بازی می کردی، فکر نمی کنی بهتر نیست پرسپولیس و استقلال از بازیکنان آکادمی شان در ترکیب اصلی بیشتر استفاده کنند؟ وقتی جوان بودی، خودت را در حال پیوستن به بزرگسالان دیدی؟
بازی در این تیم ها در جوانی کمی سخت تر است، اما اگر بتوانی اعتماد کنی قطعا جواب خوبی خواهد داد. مثلا محمد عمری در پرسپولیس. در تیم ما چند بازیکنی هستند که در پایه های استقلال و پرسپولیس بودند، مثل پورمحمد، خدامرادی و زاوشی که در پایه های استقلال بودند و خارکش و حسینی که در پایه های پرسپولیس بودند. تا جایی که من در پرسپولیس نقشی نداشتم و باید بخشی در تیم هواداران به فوتبال ایران معرفی می شد.

*از کارهایتان در زمان داود فنایی و اعتمادی که به شما داشتند بگویید.
کار با آقای داود و دروازه بان های با تجربه و فنی که داریم واقعاً خوب است. آقای داوود حواسش به ریزترین جزئیات است و همیشه از ما می خواهد که در تمرینات و مسابقات بدون خطا و با کیفیت بسیار بالا انجام دهیم. خدا را شکر تمرینات خوبی داریم. امسال خدا را شکر فضای بسیار رقابتی و دوستانه ای بین 4 دروازه بان حاکم است که باعث پیشرفت هر 4 نفر شده است، می خواهم از آقایان فنایی، طهماسبی و فراهانی تشکر کنم که به من کمک کردند تا پیشرفت کنم.