منتظر آخرین بازی مهم ترین ستاره لیگ برتر باشید

دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی های لیگ برتر جایی بود که اهالی فوتبال بار دیگر خلاقیت و کیفیت فرناندز را دیدند و این روند مقابل پیکان در نقش جهان ادامه یافت اما به نظر می رسد این هافبک در او چند ساعتی آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال ایران را در ورزشگاه باهنر کرمان انجام خواهد داد و پس از آن احتمالا برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد.
با این توصیف می توان گفت که او با انجام 13 بازی (8 بازی ثابت و 5 بازی تعویضی، 648 دقیقه بازی) مهمترین ستاره لیگ برتر یا به تعبیری با کیفیت ترین ستاره لیگ فعلی ایران است. ) و در پایان فصل با احتساب دیدار برابر مس 9 بازی و دقایق ثابت داشت. بیشتر می شود، او به فوتبال خود در ایران پایان می دهد. بازیکن ناب دنیای فوتبال که هر بار در ترکیب سپاهان یا خارج از محوطه مسابقه پا به توپ می شد با مهارت فوق العاده اش چشم ها را نوازش می کرد. اما این ستاره نتوانست از پس فوتبال فیزیکی و سخت ایران بربیاید. البته حضور فرناندز در لیگ برتر بسیار چشمگیرتر و بیشتر از حضور او در دو لیگ یونان و ترکیه در سه سال اخیر بود تا مشخص شود ماهیت رقابتی فوتبال ایران چالشی جذاب است. بازیکنی پرافتخار و هر کاری که از دستش بر می آید برای اثبات خودش انجام می دهد، در این مدت مورد استفاده قرار گرفت و کسانی که بازی ها را با جزئیات بیشتری دنبال کردند، دیدند که بی نظیر و فوق العاده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1938153
28 مه 1402 ساعت 07:00
1.7 هزار |

0نقطه نظر

پرده پایانی برای تماشای یک فوتبالیست ناب؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم و پس از انتخاب ژوزه مورائیس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، رسانه های مختلف گمانه زنی هایی را درباره یکی از خریدهای خارجی این مربی سرشناس مطرح کردند. و در نهایت مشخص شد سرمربی جدید بازیکن مورد نظر سپاهان مانوئل فرناندز، هافبک باتجربه پرتغالی است.
فرناندز که در بنفیکا به فوتبال جهان معرفی شده بود در ادامه در تیم های مطرحی چون والنسیا و اورتون بازی کرد و قبل از ترک ایران تجربه حضور در فوتبال ترکیه و روسیه را به دست آورد.
درخشش این هافبک باکیفیت از دومین بازی فصل مقابل نساجی مازندران آغاز شد و در دومین بازی با پیراهن سپاهان با ضربه سر از روی پاس شهریار مغانلو موفق به گلزنی شد. فرناندز تا هفته پنجم در ترکیب اصلی سپاهان به میدان رفت اما مقابل ذوب آهن مصدوم شد و با وجود اینکه در نیمه دوم قبل از جام جهانی در بازی مقابل صنعت نفت دقایقی بازی کرد، بازگشت رسمی او بازی برگشت مقابل گل گهر در جام جهانی بود. دور سوم، بازگشت مسابقه بود. سپاهان در آن دیدار 4-1 پیروز شد و فرناندز بار دیگر در ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت اما مصدومیت به او بازگشت و در دقیقه 30 جای خود را به کتاتائو داد. این مصدومیت جدید باعث شد تا او تا آخرین هفته‌های فصل دوباره برای مورائیس از دسترس خارج شود.

1876648

مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود در فوتبال ایران را انجام خواهد داد و احتمالا برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد.

منتظر آخرین بازی مهم ترین ستاره لیگ برتر باشید