منتظر دربی سطح جام جهانی! / آیا این مسابقه خوب خواهد بود؟

پس از پایان جام جهانی 2022 که در آن دیدارهای فراموش نشدنی و جذابی برگزار شد، حالا انتظار می رود شهرورد تهران که قطعا بزرگترین دربی قاره کهن محسوب می شود، از سطح فنی بالایی نیز برخوردار باشد و تماشایی باشد. . .

با این حال مصدومیت دیاباته و غیبت عجیب لوکادیا پرسپولیس را در خط حمله با مشکل مواجه می کند و به نظر می رسد شانس به سراغ مهدی عبدی و حامد پاکدل مهاجمان جوان سرخپوش شده است.

تقابل یحیی گل محمدی مربی پرافتخار فوتبال ایران با ریکاردو ساپینتو که مربی حرفه ای و در عین حال جذابی است می تواند ما را به دربی خوب امیدوار کند.

شهرورد رقابتی را به ارمغان می آورد که برای هر دو تیم و هوادارانشان بیش از یک مسابقه عادی با سه امتیاز است، اما غیبت تماشاگران شاید از جذابیت همیشگی این بازی بزرگ بکاهد.

در 98 بازی قبلی این تیم ها 26 برد برای استقلال و 25 برد برای پرسپولیس ثبت شد و بقیه بازی ها با تساوی به پایان رسید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت 17:30 امروز (سه شنبه) بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اکنون پرسپولیس با 24 امتیاز صدرنشین است و استقلال با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از طرفی ابوالفضل جلالی مدافع چپ و ملی پوش استقلال از لیست خط خورده و عارف غلامی نیز در شرایط نامشخصی قرار دارد تا آبی ها در خط دفاع کمی سردرگم شوند.