منتظر ژانویه باشید؟ الگری باید به زودی اخراج شود

به گزارش “ورش سه”، یوونتوس او شب گذشته در هفته هفتم سری آ یک نمایش کابوس وار دیگر داشت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب مونزا شد. این اولین برد تاریخ مونزا در سری آ بود. پس از هفت هفته رقابت، یوونتوس با 10 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. فاصله یوونتوس با صدر جدول هفت امتیاز است. شرایط به گونه ای است که تعداد زیادی از هواداران یووه خواهان اخراج مکس الگری هستند. یووه در فصل گذشته نتوانست با او خوب کار کند و با چهارم شدن توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1844470
28 سپتامبر 1401 در 06:21 ب.ظ
799 امتیاز خبر

1نقطه نظر

درخواست کلودیو مارکیزیو از مدیران یووه

کلودیو مارکیزیو، کاپیتان سابق یوونتوس معتقد است که سران این باشگاه نباید تا ژانویه (انتقالات زمستانی) منتظر بمانند و مکس آلگری باید هر چه زودتر از یووه برکنار شود.

منتظر ژانویه باشید؟  الگری باید به زودی اخراج شود

کلودیو مارکیزیو، کاپیتان سابق یوونتوس گفت:یوونتوس مقابل مونزا شکست خورد، اما فرم تیم نگران‌کننده‌تر از نتیجه نهایی بود. هر تیمی می‌تواند شکست بخورد، اما یووه حتی یک ضربه هم به سمت دروازه حریف نکرد. آنخل دی ماریا را اخراج کرد؟ حتی با 10 بازیکن، یوونتوس باید مونزا را شکست می داد. “به نظر می رسد بین کادر فنی و مدیران باشگاه اختلاف نظر وجود دارد و من هیچ پیشرفتی در بازیکنان جدید تیم مانند دوسان ولاوویچ نمی بینم.”

مارکیزیو ادامه داد: به نظر من الگری باید هر چه زودتر اخراج شود. نیازی نیست منتظر نقل و انتقالات ژانویه و زمستان باشید. آلگری در جریان همه گیری کرونا به یوونتوس بازگشت. او قرارداد سنگینی امضا کرد و باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظرش پول زیادی خرج کرد. آیا پیشرفتی در یوونتوس می بینید؟ شاید مسئولان باشگاه می گویند که نگران نیستند، اما وضعیت یوونتوس اسفبار است و باید با تغییر مربی خود کنار بیایند.



مجله اخبار فوتبال خارجی