منسوجات؛ یک فینال را قبل از جام حذفی تجربه کنید

عصر سه شنبه در ورزشگاه کارگر محل تمرین تیم بزرگسالان نساجی، تیم ملی امیدهای نساجی و حفاری میزبان دیدار فینال لیگ برتر امیدهای کشور است و تیم قهرمان جام قهرمانی را می بوسد. این دیدار قرار است با حضور کادر فنی تیم ملی امید برگزار شود.

باشگاه نساجی 24 ساعت مانده به آخرین بازی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران که در تهران نیز برگزار می شود، فینال دیگری را تجربه خواهد کرد.

فینال لیگ برتر امیدهای کشور فصل گذشته در ورزشگاه کارگری برگزار شد که شاگردان امید نساجی با نتیجه 2 بر یک از سد تراکتورسازی گذشتند و قهرمان این رقابت ها شدند. تراکتورسازی در این فصل بازی ها را نیز به نیمه نهایی رسانده است اما در این مرحله در مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه مقابل تیم ملی باخت و این اهوازی ها هستند که به بازی فینال راه یافته اند. لیگ برتر امیدها در دو گروه برگزار شد که در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و دیدارهای این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت تیم های نساجی و ملی اهواز فینالیست شدند. .


سرویس خبر شماره: 1821137 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 11:30 |
311 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم امیدهای نساجی در مجموع در دو بازی خانگی و خارج از خانه با برتری مقابل فولاد به دیدار فینال این رقابت ها راه یافت و حالا برای قهرمانی باید به مصاف تیم ملی حفاری اهواز برود. قهرمانی برای عبور از سد تیم تراکتورسازی در مجموع دو بازی خانگی و خارج از خانه برگزار شد.

24 ساعت بعد از این دیدار، نساجی در دیدار فینال جام حذفی با آلومینیوم اراک که عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، درگیر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی