منسوجات – روغن؛ خاطراتی که برای رضا مهاجری تکرار می شود

بدون شک حضور رضا مهاجری در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با توجه به حضور جمعیت، خاطرات تلخ و شیرین گذشته را برای او زنده می کند و از همه مهمتر سبک بازی تهاجمی خود را در پیش گرفت که شاهد آن بوده ایم. همین پدیده، به نفت مسجد سلیمان و باعث شد در اردیبهشت یکی از دیدارهای خوب هفته هفتم در ورزشگاه شهید وطنی روز شنبه برگزار شود. جایی که نساجی در کنار حمید مطهری پس از باخت تلخ مقابل استقلال سعی می کند جلودار و تهاجمی باشد و سه امتیاز بازی را بگیرد.

بدون شک تماشاگران نساجی قدردان زحمات رضا مهاجری برای تیم خود هستند و از او تجلیل خواهند کرد. او تیمی را ساخت که عنوان بهترین نساجی لیگ برتر را به دست آورد و البته تا هفته بیستم بالای سر این تیم بود و در ده هفته اخیر به دلیل بیماری جای خود را به محمود فکری داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر این هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر بین نساجی و نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

منسوجات - روغن؛  خاطراتی که برای رضا مهاجری تکرار می شود

رضا مهاجری پس از پیوستن به نساجی، سبک بازی این تیم را تغییر داد و این تیم را به زمین بازی و بازی ترکیبی عادت داد، این در حالی است که نساجی پیش از این با دفاع و ضدحمله سعی در گلزنی داشت. سبکی که گویا در دوره صامت الهامی ماندگار شده و امروز با حضور حمید مطهری تثبیت شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازی بازی رضا مهاجری با تیم سابقش است. شاید بهتر باشد بدانید که بهترین عنوان نساجی لیگ برتر نهم بوده است. رضا مهاجری فصل را در اوج مشکلات این تیم به پایان رساند. در ابتدای فصل عنوان شد که صنیعی فر و حدادیان از تیم کنار رفته اند، اما به دلیل ناتوانی گروه جدید در حفظ نساجی، سنایی فر و حدادیان بار دیگر تیم را در اختیار گرفتند و مسیر ادامه دار، حدادیان خرید کرد. تمام سهام باشگاه نساجی را به خود اختصاص داد و او به تنهایی مالک باشگاه نساجی شد که تا نیم فصل ادامه داشت اما در اوج مشکلات رضا مهاجری خدمه خوبی را بست. تیمی که بعد از ترک نساجی به دلیل بیماری با محمود فکری در لیگ برتر نهم شد و بهترین اتفاق تاریخ لیگ برتر برای نساجی بود.


سرویس خبر شماره: 1845694
07 مهر 1401 ساعت 12:34 |
1.3 هزار |

2نقطه نظر