منصوریان: هیچ اتفاقی بین من و جواد نیفتاد

سرمربی نفت آبادان بعد از بازی با فولاد از داور بازی انتقاد کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: به ما این توانایی را بدهید که روزی پذیرای هواداران باشیم. اگر آنها تماشاگر بودند از فشار آنها استفاده می کردیم. پسری به من گفت تقصیر تو بود که هوادار به استادیوم نیامد. از مسئولان می خواهم در دو دیدار باقی مانده ای که برگزار می کنیم مجوز حضور هواداران را بدهند. مثل برزیل است و تنها لذتشان فوتبال است. تمام تلاش خود را می کنیم تا لبخند را بر لبان هواداران بیاوریم. می توانستیم آن بازی را هم ببریم.
او گفت: به بچه ها گفتم منتظر چک نباشند و بعد شروع به کتک زدن کنند. باید مثل بازی مقابل پرسپولیس تشنه به زمین رفت. ما مثل این بازی در زمین نبودیم. تعادل روحی بین دو تیم وجود نداشت و فولادی ها صدرنشین لیگ قهرمانان آسیا شدند. من همیشه به بازیکنان گفته ام که بهتر است ابتدا بررسی کنند. در تیم هایی که جوانان زیادی دارند باید با داشته هایت مبارزه کنی و آنها را تربیت کنی اما در نهایت از سوی خواستگاران پیشی می گیرند. در بازی با فولاد در نیم فصل اول باید می بردیم اما تقصیر ماست و باید روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. این ربطی به تاکتیک ندارد و این روحیه پیروزی شماست.

سرمربی تیم صنعت نفت ادامه داد: صحنه اصلی بازی زمانی است که یزداندوست به توپ ضربه می زند و کولیبالی با دست به توپ ضربه می زند. اگر دست بسته شود و ضربه بزند پنالتی نیست اما زمانی که بازیکن توپ را به سمت اوت هدایت کند پنالتی است. در کل، آفرین به فولاد. آنها دوستان ما هستند و میزبان شهر ما بودند.

منصوریان گفت طاقت دیدن آزار و اذیت اهالی آبادان را ندارد. یک بار گفتند که شما قرارداد اسپانسری امضا نکردید، بعد با مسائل دیگر مخالفت کردند. این افراد موفق هستند و خیلی بهانه می آورند. مبلغ 30 میلیارد ابتدا به 15 میلیارد و سپس با کسر کسورات به 11 میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش یافت. آنهایی که درد آبادان را نمی دانند بیست روز مهمان من باشند تا ببینند چرا مردم این شهر زنده اند. به یکی از مقامات عالی آبادان گفتم دو سه ماه پول نگیرید خانه. آیا خانواده هایتان شما را به خانه می فرستند؟ چگونه می توانم همیشه به بازیکنان بگویم که پول در راه است؟ به اعتبار آبادان و تیم صنعت نفت نیست. اگر پالایشگاه آبادان یک روز کار نکند، نیمی از کشور بنزین ندارند. این یک منطقه آزاد است، اما آنها مصمم به دوستی نیستند.


سرویس خبر شماره: 1823601 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 01:04 |
6,431 |

1نظرات

آقای داور در این بازی اشتباه کرد

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: برخی از دوستان می گویند حالا که ما رفتیم نباید چیزی باشد.
یا می گویند چرا به فوتبالیست ها پول می دهید؟ این بازیکن همان چیزی را بازی می کند که مردم آبادان بازی می کنند. آنها با کلمات شما قاطی نمی شوند. با تشکر از شما برای کمک به تیم فوتبال ما. من به وزیر سابق نفت هم گفتم شما نمی توانید تیم صنعت نفت را دستکاری کنید. چون اینجا خط قرمزی به نام فوتبال وجود دارد. من نمی خواهم به عوامل دیگر اشاره کنم. از مردم آبادان عذرخواهی می کنم و امیدوارم در این مسیر حرکت کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود و می توانست بیش از یک گل به ثمر برساند. گلی که زدیم تصادفی بود و در جریان بازی به بدن بازیکنمان برخورد کرد. در بازی سعی کردیم توپ را به حریف بدهیم و روی نقاط ضعف حریف کار کنیم و به همین دلیل فولاد در بازی مالکیت بهتر از ما بازی کرد. بار فنی مسابقه خیلی زیاد بود اما می خواهم از آقای تارخ (داور) گلایه کنم که روز خوبی نبود. امروز روز آقای تارخ نبود و او تمام 50-50 خود را به حریف داد. در دقیقه 94 روی امید خالدی خطا کردند اما داور به بازی ادامه داد. در صحنه گلی که دریافت کردیم، علی امیری قبل از آن اشتباه کرد اما بازی ادامه پیدا کرد و همان توپ وارد دروازه ما شد. آقای قاضی! امروز اشتباه قضاوت کردی شاید روز بدی را با فوتبال گذراندم. کمک داوران خیلی خوب کار کردند اما حیف است که داوران ما سیستم رادیویی ندارند. ما یکی از بهترین فوتبال های آسیا را داریم و 20 سال پیش جزو 3 تیم برتر آسیا بودیم.

منصوریان درباره اتفاقات بعد از بازی و درگیری اعضای دو تیم گفت: تونل ورزشگاه آبادان کمی تنگ است و چهار نفر فریاد می زنند. هیچی نبود و بین من و جواد نکونام مشکلی پیش اومد که تموم شد ولی خیلی جالبه که همشون تو تونل همزمان با هم حرف زدند. از باخت عصبانی بودیم. مهدی هاشمی نسب و حسین کعبی دوستان ما هستند، اما اگر در تونل فریاد بزنید، انگار 50 نفر فریاد زده اند. تونل ما باریک است و اگر بزرگ بود اینقدر سر و صدا نمی کرد.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه بازیکنان تیمش بعد از باخت پرسپولیس اشباع شده اند، گفت: نمی توانم بگویم آنها اشباع شده اند. عوامل بسیاری فراتر از این کنفرانس مطبوعاتی است. در اصفهان وقتی ذوب آهن یا سپاهان بازی می کنند، کل شهر بسیج می شوند تا این تیم به زمین برود و بحث مالی اولین عامل است. بازیکنان ما پول ندارند و فقط 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند. هزینه کل تیم های اصلی، مدیران و تیم ما 45 میلیارد دلار است.