‘منظورم همین است’

ژوزه مورینیو از این نیست که یک مربی دست کم گرفته شود و شیطنت های او در فینال لیگ اروپا باعث ناراحتی بسیاری در بازی شد، از جمله مسئولان آن شب و اکنون یکی از بازیکنان سابق لیورپول که صحبت کرده است.

ساندر وسترولد در حساب توییتر خود نوشت: ‘منظورم همینه.. داور تیلور و همسرش امروز در فرودگاه مورد حمله هوادار رم قرار گرفتند.. مرسی مورینیو👏🏻👏🏻 افتضاح مطلق.. همچنین خیلی عجیب است که یوفا از داوران خودش محافظت نمی کند…’.

این اظهار نظر در کنار ویدئویی از آنتونی تیلور و خانواده‌اش بود که توسط هواداران رم مورد آزار و اذیت لفظی قرار می‌گیرند، در حالی که آنها آماده پرواز به انگلیس پس از فینال بوداپست می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اختصاصی: “آنها به دنبال …” – روزنامه نگار آلمانی برنامه های تابستانی لیورپول و اشمادکه را بالا می برد

ما بهتر از همه می دانیم که داوران لیگ برتر تا چه حد می توانند بد باشند، از جمله داور 44 ساله ای که مسئول برگزاری رویداد نمایشی در مجارستان شد – در حالی که این مقام رسمی ما را در بسیاری از تصمیمات ضعیف در پایان اشتباه قرار داده است. گذشته.

با این حال، و همانطور که دروازه بان سابق ما گفت، اقدامات سرمربی پرتغالی کمک می کند تا هواداران و بازیکنان جوان تر را تشویق کنند تا هر زمان که تصمیمی به دلخواهشان نمی شود، صدادار و متحرک باشند.

ما می دانیم که با تماشای یورگن کلوپ در حال سرزنش داوران چهارم و خط مقدم، احساسات ممکن است بر آنها غالب شود و در بازی های بزرگ حتی بدتر است، اما این قطعاً یک نمونه بد است.

باید تعادلی بین داوری بهتر برای متوقف کردن این واکنش‌ها وجود داشته باشد، احترام بیشتری از سوی بازیکنان، مدیران و کارکنان اتاق پشتی و مجازات‌های سخت‌تر برای مسئولان و کارکنان در صورت اشتباه وجود داشته باشد.

تا آن زمان، شاهد موارد بیشتری مانند صحنه های نفرت انگیزی خواهیم بود که داور متولد ویتنشاو تجربه کرد.

می توانید نظرات وسترولد را مشاهده کنید و ویدیوی تیلور را از طریق تماشا کنید @sawe74 در توییتر:

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵



https://www.empireofthekop.com/2023/06/02/ex-red-mourinho-airport-attack/ منبع: