منچسترسیتی در حال توطئه برای ربودن منچستریونایتد برای جذب جراد برانتویت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


اولین بندر منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات، تقویت خط دفاعی پس از دریافت 85 گل باورنکردنی این تیم در تمامی رقابت ها و شکستن رکورد 50 ساله است.

با توجه به اینکه رافائل واران باشگاه را به صورت رایگان ترک کرده است، باشگاه در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای برنده سریال پیدا کند. با این حال، ثابت شده است که تعقیب آنها بسیار دشوارتر از حد انتظار است.

به نظر می رسید جراد برانتویت از اورتون گزینه اول با شرایط شخصی شیاطین سرخ با مدافع میانی به توافق برسد، اما شاهد بودیم که اولین پیشنهاد 45 میلیون پوندی آنها توسط تافی ها رد شد، زیرا در موضع خود مبنی بر ارزش گذاری مدافع ستاره خود ثابت قدم هستند. 70 میلیون پوند

یونایتد تهدید کرد که دیگر پیشنهادی نخواهد داد مگر اینکه باشگاه مرسی ساید در ارزیابی خود واقع بین باشد، اما ثابت شده است که به دست آوردن اهداف جایگزین آنها نیز دشوار است.

جستجوی CB آسان نبوده است

مارک گوهی یکی از این نام‌ها بود، اما کریستال پالاس به دنبال تمدید قرارداد در تلاش برای دفع خواستگاران احتمالی است.

به نظر می رسد لنی یورو جواهر فرانسوی قصد دارد به جای اولدترافورد به رئال مادرید برود، در حالی که یونایتد درگیر روند قانونی با یوفا بر سر ژان کلر تودیبو است.

ماتییس دی لیخت یکی از شاگردان سابق اریک ده هاگ است و به نظر می رسد یونایتد در حال جذب ستاره بایرن مونیخ است، اما آنها به بیش از یک مدافع میانی در تابستان امسال نیاز دارند، به خصوص که ویکتور لیندلوف نیز احتمالاً جدا خواهد شد.

با توجه به سابقه ضعیف مصدومیت لیساندرو مارتینز در فصل گذشته و عدم وجود یک مدافع چپ پا، قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس هنوز امید خود را برای متقاعد کردن تیم شان دایک برای فروش برانتویت از دست نداده است.

با این حال، اورتون در حال حاضر در وضعیت مالی بسیار بهتری قرار دارد و بن گادفری و لوئیس دوبین را تغییر داده است و علاقه ای به قرار گرفتن در راستای رویکرد هاردبال یونایتد ندارد.

به گزارش سان، پپ گواردیولا از طرفداران توانایی های مدافع با توپ در پای او است و از منچسترسیتی خواسته است تا تلاش کند تا این بازیکن 22 ساله را به خدمت بگیرد و در این روند ضربه حذفی به یونایتد وارد شود.

سیتی مقابل یونایتد برای جراد

پپ گواردیولا می‌تواند امیدهای منچستریونایتد را برای جذب جاراد برانتویت، مدافع میانی 80 میلیون پوندی اورتون از بین ببرد. سرمربی منچستر سیتی تحت تأثیر توانایی خود در بازی از پشت – و ویژگی های دفاعی اش قرار گرفته است.

اریک تن هاگ، رقیب اولدترافورد نیز خواهان این بازیکن 22 ساله است، اما پیشنهاد اولیه یونایتد به مبلغ 35 میلیون پوند مورد خنده تافی ها قرار گرفت. گمان می‌رود که پپ به فکر انتقال برانتویت باشد، اگرچه اورتون دیگر برای فروش سریع تحت فشار نیست.

با توجه به اینکه اورتون بعید است به فکر تخفیف باشد، باید دید آیا هر باشگاهی پولی را که تافی ها می خواهند ارائه می دهد یا خیر.

برانتویت فصل گذشته برای آنها عالی بود اما خالی از خطا نبود. او هنوز جوان است و تنها یک فصل تجربه پروازهای برتر انگلیس را دارد. ارزش فعلی او در بازار 42 میلیون یورو (36 میلیون پوند) است ترانسفرمارکت، مطابق با پیشنهاد افتتاحیه یونایتد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/02/manchester-city-plotting-to-hijack-manchester-uniteds-move-for-jarrad-branthwaite-282287/ منبع: