منچستریونایتد بالاخره برای دن اشورث به نیوکاسل نزدیک شد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


گفته می شود منچستریونایتد رویکرد رسمی به نیوکاسل برای ابراز علاقه خود به خدمات دن اشورث داشته است.

پس از اینکه سر جیم رتکلیف تایید نهایی را از لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس برای تکمیل سرمایه گذاری جزئی خود در یونایتد دریافت کرد، تمام توجهات به جذب یک مدیر ورزشی معطوف شد و اشورث هدف شماره یک بود.

با این حال، نیوکاسل که گمان می‌رود از شیوه‌ای که تاکنون رویدادها رخ داده است خشمگین است، مایل نیست کار را برای INEOS آسان کند تا مرد اصلی خود را به ارمغان بیاورد.

گزارشی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد نشان می دهد که سرخابی ها اشورث را به مرخصی باغبانی واگذار کرده اند و قرار است بسته غرامتی تا سقف 20 میلیون پوند از یونایتد بخواهند.

این پس از آن است که این بازیکن 52 ساله به روسای خود در سنت جیمز پارک گفت که می خواهد برای پیوستن به یونایتد و رهبری انقلاب ورزشی رتکلیف، آنجا را ترک کند.

طرف ادی هاو اخیراً این موضوع را از طریق مدیر عامل خود، دارن ایلز تأیید کرد، که گفت: “ما طبیعتاً از اینکه دن ترک را انتخاب کرده ناامید هستیم، با این حال سفر هیجان انگیز ما متوقف نمی شود و روند جذب یک مدیر ورزشی جدید بلافاصله آغاز می شود.”

ما از دن به خاطر تلاش‌هایش در نیوکاسل یونایتد تشکر می‌کنیم و برای او و خانواده‌اش در آینده آرزوی موفقیت داریم.»

دیوید اورنشتاین نشان داد که یونایتد هنوز رویکرد رسمی به لباس تاین ساید برای اشورث نداشته است.

تلگراف اکنون کمی به روز رسانی کرده و تایید کرده است که شیاطین سرخ اکنون حرکت خود را انجام داده اند.

منچستریونایتد یک رویکرد رسمی به نیوکاسل برای دن اشورث داشته است.

این روزنامه می افزاید که رویکرد یونایتد توسط پاتریک استوارت، مدیر اجرایی موقت هدایت شد.

این قابل درک است که دوره توافق شده اشورث که در آن او نمی تواند برای یک باشگاه برتر لیگ برتر کار کند، دو برابر بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد طولانی است و می توان از انتخاب او به عنوان مدیر فوتبال یونایتد تا سال 2026 جلوگیری کرد.

یونایتد آماده است تا در این مورد صبور باشد. اکنون مذاکرات زمانی آغاز خواهد شد که یونایتد برای رسیدن به سازش با نیوکاسل تلاش می کند.

یکی از اعضای نیوکاسل با من صحبت کرد و توضیح داد: “آنها (منچستریونایتد) به جیب های عمیق یا صبر زیادی نیاز دارند. این نیوکاسل متفاوتی است که اکنون با آن سر و کار دارند.”

اشاره می‌کنم که اشورث سالانه حدود 1.5 میلیون پوند توسط کارفرمایان فعلی‌اش دستمزد می‌گیرد، که او را به پردرآمدترین مدیر ورزشی در سطح برتر انگلیس تبدیل می‌کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/19/manchester-united-finally-make-formal-approach-to-newcastle-for-dan-ashworth-276322/ منبع: