منچستریونایتد با نمایندگان کیم مین جائه مدافع ناپولی دیدار کرده است – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

با توجه به اینکه بند آزادسازی توپ را در زمین یونایتد قرار می دهد، در صورتی که تن هاگ این بازیکن را بخواهد، این سهل انگاری است که باشگاه در تابستان امسال به بازیکن راهی اولدترافورد را پیشنهاد نکند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/05/man-united-have-held-meetings-with-representatives-of-napoli-defender-kim-min-jae-264922/ منبع:

بند نقل و انتقالات مین جائه به مبلغ 60 میلیون یورو از اول جولای برای باشگاه های غیرایتالیایی اجرا می شود اما فقط برای یک دوره دو هفته ای معتبر است.

یکی از بازیکنانی که به شدت با پیوستن به منچستر ارتباط دارد، کیم مین جائه، مدافع میانی ناپولی است.

— آلفردو پدولا (@AlfredoPedulla) 4 ژوئن 2023

#کیم#منچستر یونایتد: در حال حاضر دو ملاقات و علاقه شدید، اما هیچ نشانه ای در حال حاضر وجود ندارد. دستمزد 6-7 میلیون به اضافه اضافه خواهد بود. جلسات جدید برنامه ریزی شده، بند آزادسازی حدود 60 میلیون است و از 1 تا 15 ژوئیه فعال خواهد شد.

کیم نه تنها جایگزین مگوایر خواهد شد و برای رافائل واران و لیساندو مارتینز گزینه اول را پوشش نمی دهد، بلکه چشمانش را محکم به جایگاهی در تیم اصلی می دوزد.

مین جائه به عنوان یکی از با استعدادترین هافبک های میانی اروپا ظاهر شده است و تن هاگ، سرمربی یونایتد، یک تحسین کننده مشتاق است.

یک موفقیت در جام کارابائو همچنین به خشکسالی شش ساله جام پایان داد و در اولین فرصت موجود، ظروف نقره را روی میز گذاشت.

سرمربی جدید فصل آینده جایگاه یونایتد را در میان نخبگان اروپا پس از کسب مقام سوم لیگ، آنها را برای لیگ قهرمانان اروپا تضمین کرد.

پدولا می‌گوید که دو جلسه برای بحث در مورد این قرارداد برگزار شده است اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.

تن هاگ همچنین بر تغییر فرهنگ در اولدترافورد نظارت داشته است و تابستان امسال به ساختن تیم در قالب خود ادامه خواهد داد.

روزنامه‌نگار فوتبال ایتالیا، آلفردو پدولا، از طریق فید توییتری خود، به‌روزرسانی در مورد انتقال احتمالی به منچستر ارائه کرده است.