منچستریونایتد برای جذب میگل گوتیرز، مدافع چپ پرهیجان اسپانیایی رقابت سختی دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد برای جذب میگل گوتیرز، بازیکن خیرونا، با آرسنال و بوروسیا دورتموند رقابت خواهد کرد.

شیاطین سرخ پس از کریسمس به سختی با یک مدافع چپ شناخته شده بازی کردند زیرا سرجیو رگیلون، که اخیراً به بازگشت به اولدترافورد لینک شده است، در پنجره ژانویه از دوران قرضی خود به تاتنهام هاتسپر بازگردانده شد.

لوک شاو همچنین به دلیل مصدومیت تنها توانست 15 بازی را در تمام فصل انجام دهد و تایرل مالاسیا به دلیل مشکلات شدید زانو، حتی یک بازی را در طول رقابت انجام نداد.

بنابراین، فابریزیو رومانو قبلاً تأیید کرده است که باشگاه مطمئناً در تابستان امسال به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید است و یکی از بازیکنانی که آنها “علاقه واقعی” به او دارند، میلوش کرکز از بورنموث است.

شیاطین سرخ همچنین به میگل گوتیرز اسپانیایی پیوند خورده اند، با نمایش های هجومی او از دفاع چپ تمام اروپا را شگفت زده کرد زیرا خیرونای کم علاقه فصل گذشته به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و با تنها چهار امتیاز کمتر از بارسلونا در رده سوم ایستاد.

قبلاً در اینجا نقل شده است که تن هاگ مشتاق است بازیکن را به خدمت بگیرد.

روزنامه اسپانیایی AS گزارش می دهد که یونایتد یکی از تیم هایی است که به دفاع کناری علاقه مند است اما آنها با رقابت روبرو هستند زیرا آینده این مدافع هنوز در هوا روشن است.

باشگاه کاتالانی در حالت “آرامش متشنج” توصیف می شود، زیرا “بازیکنان زیادی در تیم آنها وجود دارند که در رادار باشگاه های بزرگ اروپایی هستند، از جمله مدافع چپ، پس از چنین فصل خوبی در سال گذشته”.

او در 22 سالگی بسیاری از باشگاه های اروپایی را خیره کرده است، اما تیم قرمز و سفید اعتماد دارد که او حداقل یک سال دیگر ادامه خواهد داد.

به نفع خیرونا، این بازیکن با بازی در لیگ قهرمانان اروپا “فریفته” شده است، اما ظاهراً او رویای بازی برای رئال مادرید را در سر می پروراند که می تواند او را با تنها 8 میلیون یورو بازخرید کند.

با این وجود، هر تیم دیگری که به دنبال خرید این بازیکن است، مانند منچستریونایتد، باید بند فسخ 35 میلیون یورویی او را برآورده کند زیرا او تا سال 2027 با خیرونا قرارداد دارد.

این روزنامه می‌گوید: خیرونا اولویت اوست، اما باشگاه‌های دیگری مانند منچستریونایتد و بروسیا دورتموند هستند که در خانه او را می‌کوبند و البته او شک دارد.

بنابراین پس از پایان حضور او در بازی‌های المپیک اسپانیا در ماه آگوست، او می‌تواند انتخاب کند که در جایی که هست بماند، به رئال مادرید برود یا به لیگ برتر یا بوندسلیگا برود.

با این حال Fichajes گزارش می دهد که رئال مادرید “به بازگشت او فکر نمی کند” و در واقع، آرسنال یکی دیگر از تیم های انگلیسی است که خواهان جذب این مدافع کناری فوق العاده است.

در نهایت، “توانایی او برای بازی در نقش های پیشرفته تر و تطبیق پذیری او در زمین، توجه ناظران متعددی را به خود جلب کرد” و اگر یونایتد بخواهد حرکتی انجام دهد، مطمئنا باید سخت کار کند تا بازیکن را متقاعد کند. او خواستگاران زیادی خواهد داشت که بسیاری از آنها مانند توپچی ها فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را برای ارائه خواهند داشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/05/manchester-united-face-stiff-competition-for-sensational-spanish-left-back-miguel-gutierrez-282409/ منبع: