منچستریونایتد برای مانوئل اوگارته با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد به خرید مانوئل اوگارته، هافبک پاریسن ژرمن نزدیک شده است.

با کاهش عملکرد کازمیرو با افزایش سن و آینده سوفیان امرابات در باشگاه مشخص نیست، منچستریونایتد به یک هافبک نگهدارنده نیاز دارد که بتواند جریان بازی را در کنار کوبی ماینو آینده دار دیکته کند.

ماه گذشته، اوگارته از PSG به عنوان یک هدف ظاهر شد، و The Peoples Person اخباری را منتشر کرد مبنی بر اینکه یونایتد پیشنهادی برای اوگارته به PSG ارائه کرده است که باشگاه فرانسوی بلافاصله آن را رد کرد.

اوایل این ماه ادعا شد که یونایتد و پاری سن ژرمن برای دستیابی به توافق برای اوگارته به یکدیگر نزدیک می شوند، به ویژه از آنجایی که این بازیکن اروگوئه ای در توانایی خود برای ساختن آینده امیدوارکننده در فرانسه تردید داشت.

دیوید اورنشتاین، روزنامه‌نگار، با چنین گزارش‌هایی مخالفت کرد، اما مدعی شد که تعقیب یوگارته توسط یونایتد آنقدرها که برخی از ادعاهای رسانه‌ها نشان می‌دهند دور نیست.

دیروز، گزارش شد که یونایتد ممکن است در حال بررسی انتقال قرضی اوگارته باشد که هزینه های باشگاه را محدود می کند زیرا این باشگاه همچنان به دنبال نقل و انتقالات دیگر است.

با این حال، به نظر می رسد که یونایتد به طور کامل احتمال انتقال دائمی را رد نکرده است، زیرا این باشگاه در هفته گذشته تلاش ها برای جذب اوگارته را افزایش داده است.

GIVEMESPORT امروز گزارش داد: “گفته می شود مذاکرات بین دو باشگاه چند هفته است که در حال انجام است و تیم فرانسوی می خواهد نزدیک به 60 میلیون یورویی را که 12 ماه پیش برای او پرداخت کرده بود، جبران کند.” در این مقاله ادعا شده بود که یونایتد به دنبال پرداخت نزدیک به 40 میلیون یورو برای اوگارته است.

بنابراین، باشگاه شمال غرب قرار است به دنبال مانوئل اوگارته، با صحبت هایی که در اوایل این هفته بر سر یک معامله انجام شود، افزایش دهد. گفته می‌شود که این هافبک مشتاق حرکت است، زیرا تحت نظر لوئیس انریکه در پارک دو پرنس از دست داده است.»

اسکای اسپورت قصد یونایتد را تایید کرد و گزارش داد: گفتگو با پاری سن ژرمن بر سر هافبک مانوئل اوگارته باز است.

در صورتی که یونایتد موفق شود با PSG به توافق برسد، اوگارته در مقایسه با سایر اهداف باشگاه، گزینه نسبتاً مقرون به صرفه ای برای هافبک مرکزی خواهد بود. به نظر می رسد بنفیکا آماده پذیرش 70 میلیون یورو برای ژائو نئوس است، در حالی که بند آزادسازی 120 میلیون یورویی این بازیکن با توجه به بودجه نقل و انتقالات محدود یونایتد بیش از حد به نظر می رسد.

با توجه به اینکه بازیکنانی مانند جاشوا زیرکزی و لنی یورو در حال حاضر در راه اولدترافورد هستند، اوگارته به بازسازی تیم سر جیم رتکلیف کمک می کند تا به یونایتد برای رقابت برای نقره فصل آینده کمک کند.


Peoples Person مفتخر است که از هنرمند فوق العاده با استعداد مری آن و ویدیوی جدیدش حمایت می کند. خوش آمدی:

https://thepeoplesperson.com/2024/07/18/manchester-united-enter-talks-with-psg-over-manuel-ugarte-282946/ منبع: