منچستریونایتد برای هری مگوایر و ویکتور لیندلوف “باز است” – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد مشتاق است که ویکتور لیندلوف یا هری مگوایر را در تابستان امسال حذف کند.

شیاطین سرخ در آخرین بار فصل وحشتناکی را از نظر دفاعی پشت سر گذاشتند و رکورد تعداد گل را به ثمر رساندند و فصل خود را در لیگ برتر با تفاضل گل منفی به پایان رساندند.

علاوه بر این، رافائل واران پیشنهاد باشگاه برای قرارداد جدید را نپذیرفت و اکنون یونایتد را ترک کرده است، در حالی که قرارداد جانی ایوانز کهنه کار نیز به پایان رسیده است.

گزارش ها مبنی بر اینکه یونایتد به دنبال جذب دو مدافع میانی است، بنابراین منطقی به نظر می رسید زیرا آنها به دنبال جایگزینی دو ستاره در حال خروج هستند.

با این حال، با توجه به ESPNراب داوسون، در حالی که ممکن است هنوز قرارداد جدیدی به ایوانز داده شود، یونایتد فعالانه به دنبال حذف حداقل یکی از دو مدافع میانی با طولانی ترین مدت خدمت است.

داوسون می‌نویسد: «یونایتد در تابستان امسال آماده دریافت پیشنهادات برای ویکتور لیندلوف و هری مگوایر است.

فنرباغچه به لیندلوف علاقه مند است که یک سال از قراردادش باقی مانده است، اما هنوز رویکرد رسمی برای یونایتد وجود ندارد.

باشگاه همچنان در حال مذاکره با جانی ایوانز در مورد قرارداد جدید است. اگر لیندلوف یا مگوایر بروند، یونایتد برای جذب دو مدافع میانی تلاش خواهد کرد.

در حالی که مگوایر هرگز به طور خاص در لیست «غیرقابل‌تحمل» بازیکنانی که تحت هیچ شرایطی فروخته نمی‌شدند، نام‌گذاری نشد، به‌خصوص در مقایسه با تابستان گذشته، نسبتاً از این دست‌خراش در امان به نظر می‌رسید.

فرم وحشتناک در طول فصل 2022/23 باعث شد تا بازیکن انگلیسی به طرز وسوسه‌انگیزی به وستهم نزدیک شود، اما گفته می‌شود که او قبول نکرد.

با این حال، 2023/24 چیزی شبیه به رنسانس برای این بازیکن 31 ساله بود که بدون دیدنی بودن، حداقل به یکی از اعضای ثابت خط دفاعی یونایتد تبدیل شد.

ممکن است بازیکنانی که به عنوان نقل و انتقالات ورودی در چارچوب باقی مانده اند، ماتییس دی لیخت و جراد برانثوایت، ممکن است باعث شوند یونایتد مگوایر را به سمت بالای لیست نقل و انتقالات سوق دهد.

می توان گفت که هر دو از نظر سبکی شبیه به بازیکن سابق لستر هستند، از نظر قد بلند و نه بازیکنان سریعی که دوست دارند توپ را از دفاع خارج کنند. اگر اریک تن هاگ می‌خواهد پروفایل‌های متفاوتی در دسترس داشته باشد، احتمالاً لیندلوف، که از نظر فضایی آگاه‌تر است و محدوده عبور بهتری دارد، تضاد بیشتری با درآمدهای مورد نظر ارائه می‌دهد.

همچنین این موضوع وجود دارد که مگوایر حقوق بسیار بالاتری (190000 پوند در هفته) نسبت به لیندلوف (120000 پوند پوند) یا ایوانز (65000 پوند در هفته) دارد (منبع: capology.com).

در مورد علاقه، نام لیندلوف اخیراً بارها بر سر زبان ها افتاده است، اما هیچ گزارش مهمی مبنی بر جدایی مگوایر از زمانی که ادعاهایی مبنی بر آماده سازی وستهم برای تلاش جدید 15 میلیون پوندی در ماه مارس مطرح شد، وجود نداشته است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/01/man-united-open-to-offers-for-both-harry-maguire-and-victor-lindelof-282262/ منبع: