منچستریونایتد بر علاقه جود بلینگهام تاکید کرد زیرا یورگن کلوپ از پیروزی در نبرد نقل و انتقالات اطمینان دارد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

میرور می‌گوید: «لیورپول به‌طور فزاینده‌ای مطمئن است که در تقلای 100 میلیون پوندی برای جود بلینگهام، ستاره نوظهور انگلیس پیروز خواهد شد.

فراتر از هندرسون، بلینگهام همچنین از دوستان نزدیک ترنت الکساندر-آرنولد است. پدر این بازیکن نیز انتقال به آنفیلد را ترجیح می دهد.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/19/man-united-reaffirm-jude-bellingham-interest-as-jurgen-klopp-grows-confident-of-winning-transfer-battle-256795/ منبع:


منچستریونایتد دوباره علاقه خود را به جود بلینگهام، نوجوان بوروسیا دورتموند تایید کرد.

در سال گذشته، یورگن کلوپ، سرمربی آنفیلد، به مالکان باشگاه گفته بود که مرد بورسیا دورتموند هدف اصلی او بوده و از آنها حمایت مالی می‌خواهد.

تن هگ بلینگهام را در تابستان می خواهد و معتقد است که این بازیکن 19 ساله می تواند در طول سالیان متمادی تکیه گاه اصلی یونایتد باشد.

آنقدر ستاره زده تن هاگ با بلینگهام است که اتلتیک گزارش می دهد سرمربی هلندی فکر می‌کرد که عملکردش برای انگلیس در جام جهانی بالاتر از چیزی است که در سیگنال ایدونا پارک انجام می‌داد.

در کنار یونایتد، رئال مادرید و منچسترسیتی نیز مشتاق جذب او هستند. لیورپول نیز برای به دست آوردن او در حال رقابت است و به طور گسترده ای به عنوان محبوب ترین ها شناخته می شود.

مدت‌هاست که بلینگهام به طور گسترده در رادار یونایتد بوده و اریک تن هاگ از طرفداران بزرگ این مرد انگلیسی است.

در مورد آنچه که لیورپول را در رقابت پر جنب و جوش برای بلینگهام از دیگر خواستگاران جلوتر می‌اندازد، این روزنامه تاکید می‌کند: «لیورپول در تعقیب هافبک از منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید جلوتر است، زیرا به دلیل اختلاف غیرمحتمل با هم تیمی سه شیرها، در تعقیب هافبک قرار دارند. جردن هندرسون.»

فروش احتمالی باشگاه مرسی ساید توسط Fenway Sports Group قول مالکان برای تضمین خدمات بلینگهام برای کلوپ را تغییر نداده است.

آینه حاکی از آن است که یورگن کلوپ به طور فزاینده ای در حال افزایش اعتماد به نفس است که بلینگهام یک انتقال هیجان انگیز به آنفیلد را به جای هر مقصد دیگری انتخاب خواهد کرد.

اتلتیک اضافه می‌کند که شیاطین سرخ می‌دانند که با کار سختی روبرو هستند تا خدمات بلینگهام را به همراه نخبگان اروپایی که دور او می‌چرخند، به دست آورند.