منچستریونایتد بنجامین سسکو را جایگزین کامل ویکتور اوسیمن می داند – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

با این حال، در صورتی که یونایتد نتواند ورود مهاجم نیجریه‌ای را ببندد، برای یافتن یک جایگزین قابل اعتماد در بازار نقل و انتقالات تلاش کرده است، زیرا آن را در شکل مهاجم اسلوونیایی ردبول سالزبورگ، بنجامین سسکو پیدا کرده است. .

منچستریونایتد یک مقصد ایده آل با توجه به کیفیت ده هاگ فوق الذکر برای ارتقای استعدادهای جوانش است، کاری که او سال به سال در آژاکس آمستردام انجام می دهد و اکنون به دنبال تکرار آن در اولدترافورد با بازیکنانی مانند بنجامین سسکو است. که می تواند یکی از بمب های لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات باشد.»

پیوندها با هری کین از تاتنهام و ویکتور اوسیمن از ناپولی حاضر به کناره‌گیری نیستند، اما قیمت‌ها و احتمال مذاکرات دشوار، باشگاه را مجبور کرده تا گزینه‌های جایگزین را آماده نگه دارد.


بنجامین سسکو برای RB Salzburg پرواز کرده و در 23 بازی لیگ 13 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل داده است. این بدان معناست که او هر 88 دقیقه یک سهم گل تولید می کند. او دو ضربه هم در جام دارد.

او به صورت قرضی به تیم اتریشی از RB Laipzig است که ممکن است به دلیل علاقه شیاطین سرخ به در اختیار گرفتن خدمات او، حتی اولین بازی خود را با آن انجام ندهد.

این بازیکن فرانسوی در پشت سر سه گل از چهار گلی که قرمزها در دو بازی اخیر خود به ثمر رسانده اند نقش بسزایی داشته است و سرمربی هلندی اعتراف کرده است که علیرغم تأثیر مثبت مارسیال، آمادگی جسمانی او باید به دقت ارزیابی شود.

به همین دلیل است که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس به دنبال جذب یک مهاجم برجسته است که بتواند آنها را به اوج برگرداند.

شیاطین سرخ در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا به تساوی 2-2 دست یافتند در حالی که برایتون منتظر آنها در ومبلی برای نیمه نهایی جام حذفی است.

مبارزه برای چهار نفر برتر را اضافه کنید و اریک ده هاگ، سرمربی، شب‌های بی‌خوابی را پشت سر می‌گذارد تا بفهمد چگونه می‌تواند بر این چالش‌ها غلبه کند.

در این گزارش همچنین به طور جالب اشاره شد که اولدترافورد با توجه به تمایل تن هاگ به جوانان خونبار، مقصد ایده آلی برای پیشرفت سسکو خواهد بود.

اسلوونیایی بهترین گلزن آنهاست و در 5 بازی اخیر 7 بار گلزنی کرده است. و با توجه به فیچاجستن هاگ ویژگی های سسکو را بسیار دوست دارد.

سسکو توسط یونایتد تحسین می شود

جدا از مصدومیت های دفاعی اخیر، بهترین گلزن مارکوس راشفورد حداقل برای چند بازی دیگر در دسترس نخواهد بود، در حالی که سرمربی تایید کرد که نمی تواند بار زیادی را روی آن بگذارد. آنتونی مارسیال.

یونایتد مشکلات بزرگی دارد

ناکامی در جایگزینی مناسب کریستیانو رونالدو در تابستان و زمستان و متعاقب آن قرارداد قرضی ووت وهورست، به خصوص از نظر گلزنی جواب نداد.


مصدومیت ها تیم منچستریونایتد را ویران کرده است و در بدترین زمان ممکن رخ داده است و این تیم همچنان در هر سه جبهه می جنگد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/15/manchester-united-consider-benjamin-sesko-the-perfect-victor-osimhen-alternative-262560/ منبع: