منچستریونایتد به جاشوا زیرکزی قراردادی به ارزش 6 میلیون یورو در هر فصل پیشنهاد می دهد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


منچستریونایتد گام مهمی در تلاش خود برای تکمیل جذب جاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا برداشته است.

به نظر می رسد زیرکزی گزینه شماره یک یونایتد برای ورود و تقویت جایگاه نهم باشد. یونایتد علاوه بر داشتن عمق با کیفیت در خط حمله، مشتاق رقابت برای راسموس هوجلوند جوان نیز است.

Zirkzee در طول 12 ماه گذشته پس از ایفای نقش مهم در کمپین بسیار موفق 2023/24 بولونیا، قد و قامت و برجستگی پیدا کرده است.

ملی پوش هلندی با 11 گل و 4 پاس گل به بولونیا در سری آ پنجم شد تا پس از 50 سال دوری از رقابت های قاره ای، جایگاه خود را در لیگ قهرمانان تضمین کند.

این بازیکن 23 ساله هفته‌ها است که به شدت به یونایتد پیوند خورده است، به نظر می‌رسد فقط زمان زیادی است که توافق برای او به پایان برسد.

جیووانی سارتوری، مدیر ورزشی بولونیا، اخیراً وقتی فاش کرد که زیرکزی مطمئن است که در هفته‌های آینده ورزشگاه رناتو دال آرا را ترک خواهد کرد، همین موضوع را تأیید کرد.

گزارش بعدی که توسط The Peoples Person پوشش داده شد حاکی از آن بود که طلسم آماده پیوستن به یونایتد است که با نماینده او بر سر حق‌الزحمه و کمیسیون به توافق رسیده‌اند. گفته شد که زیرکزی گفتگوهای مستقیمی با تن هاگ انجام داده و در مورد پروژه جاه طلبانه باشگاه و جایی که در آن جا می شود متقاعد شده است.

Calciomercato اکنون جزئیات کلیدی در مورد قراردادی که یونایتد به Zirkzee پیشنهاد داده است، ارائه کرده است.

این نشریه ایتالیایی فاش کرد: شیاطین سرخ به مهاجم مرکزی هلندی پیشنهاد داده اند تا سال 2029 قراردادی به ارزش 6 میلیون یورو در هر فصل داشته باشند.

همچنین به اریک تن هاگ، مربی تیم انگلیسی اجازه داده شده است که مستقیما با کیا جورابچیان با ایجنت تماس بگیرد.

در تمام این موارد، میلان در بن بست باقی مانده است: توافق با بازیکن وجود دارد، اما آخرین گام تعیین کننده برای رفع انسداد و انعقاد قرارداد وجود ندارد، یعنی موضوع کمیسیون (با درخواست نماینده زیرکزی برای رقم 15 میلیون یورو). ) حل شود.»

اعتقاد بر این است که Zirkzee در حال حاضر حدود 1.15 میلیون یورو در هر کمپین در بولونیا درآمد دارد. این به 22115 یورو در هفته بدون پاداش ترجمه می شود. قرارداد او با روسوبلو در سال 2026 به پایان می رسد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/02/manchester-united-offer-joshua-zirkzee-contract-worth-e6-million-per-season-282320/ منبع: