منچستریونایتد به سختی تلاش می کند تا با یحیی ادریسی بازیکن شگفت انگیز 16 ساله چلسی به توافق برسد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد یکی از دو باشگاه لیگ برتری است که علاقه مند به جذب یحیی ادریسی، بازیکن احتمالی چلسی در تابستان امسال است.

به نظر می رسد که سر جیم رتکلیف مشتاق اجرای یک استراتژی نقل و انتقالات متمرکز بر جوانان در یونایتد است، که نشان دهنده وقفه ای از استراتژی معمول باشگاه برای به خدمت گرفتن بازیکنانی است که از قبل تثبیت شده و سال های اوج خود را پشت سر گذاشته اند.

در حال حاضر، شیاطین سرخ خدمات استعدادهای استرالیایی جیمز اوری و سیلوا مکس را تضمین کرده اند.

در پنجره نقل و انتقالات فعلی، باشگاه به بازیکنان جوان دیگری مانند مایکل اولیس (کریستال پالاس)، دزیر دوئه (رن)، ژائو نئوس (بنفیکا)، آنتونیو سیلوا (بنفیکا) و لنی یورو (لیل) مرتبط شده است. چند نام

طبق گزارش HITC، تیم اریک ده هاگ مشتاق است تا ادریسی از چلسی را به جمع خود اضافه کند، اما آنها با رقابت سختی از سوی نیوکاسل روبرو هستند، که همچنین در تلاش برای به دست آوردن قرارداد با او در خط است.

چلسی می خواهد بازیکن خود را حفظ کند و فعالانه تلاش می کند تا او را به یک قرارداد جدید ببندد.

HITC فاش کرد: “نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد علاقه مند به جذب یحیی ادریسی ستاره میانی از چلسی هستند.”

هر دو باشگاه لیگ برتری مشتاق هستند تا برای پسر مدرسه ای 16 ساله ای که به عنوان یک استعداد بزرگ در کوبهام دیده می شود و قبلاً برای تیم زیر 18 ساله هایشان حضور داشته به توافق برسند.

چلسی در حالی که تلاش می کند ادریسی را با اولین قرارداد حرفه ای خود پیوند دهد، مذاکرات قرارداد را آغاز کرده است.

این بازیکن مراکشی از خارج از کشور نیز جذب می شود، اما “تهدید اصلی” از سوی تیم های لیگ برتری مانند یونایتد و سرخابی ها است.

در ادامه این گزارش آمده است: “چلسی همچنان امیدوار است که ادریسی همچنان آینده خود را در باشگاه لندنی ببیند، اما HITC درک می کند که منچستریونایتد و نیوکاسل به شدت برای جذب او تلاش می کنند.”

این هافبک تهاجمی در 4 بازی لیگ برتر زیر 18 سال یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/27/man-united-pushing-hard-to-strike-deal-for-16-year-old-chelsea-wonderkid-yahya-idrissi-282125/ منبع: