منچستریونایتد به مارک گوهی ستاره سابق چلسی با ارزش 55 میلیون پوند علاقه مند است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

همکاری هری مگوایر و کازمیرو در قلب خط دفاعی منچستریونایتد به طرز شگفت انگیزی تحت تاثیر قرار گرفته است.

این زوج حتی در آخرین بازی خود در اولدترافورد به کلین شیت نزدیک شدند، اما آندره اونانا با یک ستاره برنلی برخورد کرد که منجر به ضربه نقطه ای و در نهایت گل تساوی در اواخر بازی شد.

این برزیلی به دلیل مصدومیت در منچستریونایتد در کنار این مرد باتجربه انگلیسی قرار گرفته است و لیساندرو مارتینز، رافائل واران، ویکتور لیندلوف، جانی ایوانز و ویلی کامبولا همگی در دسترس نیستند.

صرف نظر از این، همه اذعان دارند که این یک راه حل بلندمدت نیست. در واقع، حتی با وجود تمام مدافعان میانی فوق الذکر، خط دفاعی یونایتد در مقابل منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال ضعیف به نظر می رسد.

سلسله مراتب باشگاه این را تشخیص داده و ظاهراً جذب یک مدافع را در اولویت قرار داده اند.

تایمز ادعا می کند که مارک گوهی از کریستال پالاس در فهرست نهایی آنها در کنار مکس کیلمن کاپیتان ولورهمپتون واندررز قرار دارند.

یونایتد با آرسنال در رقابت برای جذب بازیکن انگلیسی گوهی، که دو سال از قراردادش در جنوب لندن باقی مانده است، ملحق شد. هر دو باشگاه او را شناسایی کرده اند.

پالاس که با آمدن الیور گلاسنر دوباره جوان شده است، نگران است که این بازیکن 23 ساله در پایان فصل از این تیم جدا شود.

با این حال، انتظار می رود که ستاره سابق چلسی که پالاس با 18 میلیون پوند به خدمت گرفت، بیش از 55 میلیون پوند هزینه داشته باشد.

مدافع میانی 23 ساله از زمانی که چلسی را در سال 2021 ترک کرد و به پالاس رفت، قدرت بیشتری پیدا کرده است. ورود او مطمئناً باید خط دفاعی یونایتد را بهبود بخشد، اما اینکه آیا اینئوس خوشحال خواهد شد که 50 میلیون پوند برای او بپردازد، هنوز مشخص نیست.

بعلاوه، تیم اولدترافورد نیز تلاش برای جذب هم تیمی خود، مایکل اولیس، را در نظر گرفته است.

این وینگر 22 ساله که می تواند کار را در هر دو جناح انجام دهد، از نظر بسیاری گزینه ایده آلی برای جایگزینی آنتونی است که اولین گل فصل خود در لیگ را در آخر هفته در بیست و هفتمین بازی خود به ثمر رساند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/28/man-united-interested-in-55m-rated-former-chelsea-star-marc-guehi-279528/ منبع: