منچستریونایتد به من خیانت کرد

رونالدو سپس با خنده ادامه داد: نمی خواهم بگویم از او خوش تیپ ترم که البته درست است.
رونالدو و همسرش جورجینا در بهار سال گذشته صاحب دوقلوهای دختر و پسر شدند، اما نوزاد پسر در همان روزهای اول فوت کرد که ضربه ای به خانواده رونالدو بود. در یکی از اولین دیدارهای منچستریونایتد پس از این اتفاق مقابل لیورپول، هواداران تیم رقیب در دقیقه 7 (شماره پیراهن رونالدو) با خواندن آهنگ «You never walk only» از ستاره پرتغالی حمایت کردند.
رونالدو درباره این اتفاق گفت: انتظار نداشتم چنین چیزی را ببینم.
او و همسرش نیز پیام شخصی از خانواده سلطانی دریافت کردند که آنها را تشویق کرد.
اما رونالدو احساس می کند که وقتی دختر سه ماهه اش در ابتدای تابستان در بیمارستان بستری شد و نتوانست در تمرینات پیش فصل شرکت کند، حمایت کافی از منچستریونایتد دریافت نکرده است.
ستاره پرتغالی گفت که حتی مدیران یونایتد نیز در گفتن حقیقت شک داشتند و این باعث شد که او احساس بدی داشته باشد.

کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه پرتغالی در مصاحبه ای جنجالی منچستریونایتد و اریک تنهاخ را به بی احترامی به او متهم کرد.

منچستریونایتد به من خیانت کرد

او که حالا خود را برای پنجمین جام جهانی آماده می کند، در گفتگوی جنجالی با پیر مورگان، مجری مشهوری که با ستاره پرتغالی رابطه نزدیک دارد، از رفتار باشگاه منچستریونایتد و سرمربی هلندی آن انتقاد کرد. رونالدو که 32 عنوان مختلف از جمله 5 توپ طلا و 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد، این روزها را “سخت ترین دوران زندگی حرفه ای و شخصی خود” نامید. او گفت که احساس می کند منچستریونایتد به او خیانت کرده و او را مقصر همه مشکلات می داند.
او همچنین گفت که احترام زیادی برای اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در هنگام پیوستن به باشگاه، که در نیمه راه اخراج شد، قائل است، اما او نمی تواند چیز زیادی در مورد دو سرمربی بعدی تیم، رالف، بگوید. رنگنیک و اریک تن هاچ. .
رونالدو در مورد رانکنیک که یک دهه بود مربیگری نکرده بود گفت:اگر حتی یک مربی نیستید، چگونه می توانید سرمربی منچستریونایتد شوید؟ من هرگز چنین چیزی نشنیده ام.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو که در تابستان 2021 به اولدترافورد بازگشت و دوباره پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد، تنها یک سال بعد از این تصمیم پشیمان شد و تابستان گذشته تلاش کرد اولدترافورد را ترک کند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. تا اینکه روزهای کابوس وار او در این فصل آغاز شد.
او که در تمرینات پیش فصل یونایتد به دلیل مشکلات خانوادگی غایب بود، توسط اریک تن هاخ از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و زمانی که او در دقایق پایانی مقابل تاتنهام حاضر نشد و قبل از سوت پایان بازی رفت، کارش شدت گرفت. تبدیل شدن به یک رختکن؛ اقدامی که واکنش شدید هواداران این باشگاه را برانگیخت.

اما شما چیزی در خود دارید که به رسیدن به بالاترین سطح کمک نمی کند مانند سیتی، لیورپول و حالا آرسنال. به نظر من باشگاهی با این بزرگی باید در بالاترین سطح باشگاه باشد و متأسفانه در آنجا نیستند. موقعیت.”
رونالدو در طول دوران حرفه ای خود همیشه به دنبال موفقیت بوده و از شکست متنفر بوده است و اکنون احساس می کند که این شرایط در منچستریونایتد برآورده نمی شود و به همین دلیل به دنبال جدایی از این باشگاه بود: “همانطور که پیکاسو گفت، او باید خراب شود.” بازسازی کنید و اگر آنها شروع به انجام آن با من کنند، خوب است. من منچستریونایتد را دوست دارم، هواداران را دوست دارم. آنها همیشه در قلب من هستند، اما اگر می خواهند کاری متفاوت انجام دهند، باید کارهای زیادی انجام دهند. عوض شدن.”
رونالدو در پاسخ به سوال مورگان که آیا احساس می کند باید برود، پاسخ داد: “بله، نه فقط مربی، بلکه دو یا سه نفر در باشگاه. احساس می کنم چند نفر اینجا هستند که نمی خواهند. نه از من. نه فقط امسال، بلکه پارسال. احساس می کنم به من خیانت شده است.”

و این با وجود پیوستن به منچسترسیتی یک سال پیش، اما زمانی که سر الکس فرگوسن با او تماس گرفت، تصمیم گرفت به یونایتد بازگردد: “به حرف قلبم گوش دادم. سر الکس به من گفت: رفتن به منچسترسیتی غیرممکن است و من گفتم” باشه رئیس”
در بازگشت به منچستریونایتد، رونالدو در بازی اول مقابل نیوکاسل دو گل زد تا تیمش با نتیجه 4-1 پیروز شود. هواداران این تیم شعار “زنده باد رونالدو” سر دادند و مارکوس رشفورد نیز در توییتی نوشت: “انگار هرگز نرفته است.”
اما او به زودی متوجه شد که شرایط با زمانی که یونایتد را در سال 2009 ترک کرد، بدون هیچ بهبودی در امکانات و برنامه های تغذیه باشگاه متفاوت است.:از زمانی که سرالکس را ترک کردم، هیچ پیشرفتی حاصل نشده است، هیچ تحولی در باشگاه صورت نگرفته است. هیچ چیز تغییر نکرده است.”
او همچنین از رفتار بازیکنان جوان تیم که علاقه ای به یادگیری نداشتند متعجب شد و معتقد است که همه این مسائل باعث شده تا یونایتد نتواند در سال های اخیر تلاش کند و جام های مهمی را کسب کند: «به نظر من هواداران باید بدانند. من بهترین ها را برای باشگاه می خواهم، به همین دلیل به منچستریونایتد آمدم.


سرویس خبر شماره: 1853427
23 نوامبر 1401 ساعت 04:35
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مصاحبه جنجالی رونالدو با تنهاچ و دیگران

پس از جنجال بازی مقابل تاتنهام، تن هاچ رونالدو را جریمه کرد و او را از لیست یک بازی حذف کرد. رونالدو درباره سرمربی هلندی گفت: من به او احترام نمی گذارم چون به من احترام نمی گذاشت، اگر شما به من احترام نگذارید من هرگز به شما احترام نخواهم گذاشت.
برخی از هم تیمی های سابق رونالدو نیز در این مدت انتقادات زیادی از او داشتند. شامل وین رونی که در ماه های اخیر بارها اعلام کرده منچستریونایتد باید از شر این ستاره پرتغالی خلاص شود. نظری که این ستاره پرتغالی را عصبانی کرد:نمی دانم چرا اینقدر از من انتقاد می کند. شاید به این دلیل که دوران حرفه ای او به پایان رسیده است و من هنوز در بالاترین سطح بازی می کنم.”

رونالدو درباره افکار فرگوسن در مورد وضعیت فعلی گفت: “او بهتر از هر کسی می داند که در مسیری که لیاقتش را دارد نیست. او می داند، همه می دانند. کسانی که وضعیت را نمی بینند … به خاطر این. آنها نمی بینند.” نمی خواهم ببینم آنها کور هستند.
با این مصاحبه بعید است رونالدو دیگر در منچستریونایتد جا بیفتد اما فعلا فقط به قهرمانی با پرتغال در جام جهانی فکر می کند. با این حال، او تاکید کرد که مهم نیست منچستریونایتد و هوادارانش همیشه در قلب او خواهند بود.“هواداران مهمترین چیز در فوتبال هستند. شما برای آنها بازی می کنید. آنها همیشه در کنار من هستند. احساس می کنم هر بار که بیرون می روم، وقتی در خیابان راه می روم، هواداران به سمت من می آیند و به خاطر کاری که انجام می دهم. در فوتبال دادند، تشکر کردند.
برای من هواداران همه چیز هستند. به همین دلیل این مصاحبه را انجام دادم زیرا فکر می کنم زمان خوبی بود تا در مورد چیزی که در ذهنم بود صحبت کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی