منچستریونایتد بیانیه ای صادر کرد؛ رونالدو فروشی نیست

در این بیانیه باشگاه با تایید اخبار و شایعات اخیر اعلام کرد که رونالدو در تور پیش فصل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت. با این حال آنها همچنین تاکید دارند که رونالدو فصل آینده برای آنها بازی خواهد کرد و این بازیکن با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله پرتغالی شیاطین سرخ در روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل این تیم غایب بود تا شایعات پیرامون آینده اش بیشتر شود. به نظر می رسد این بازیکن محبوب و پرافتخار از شرایط این تیم ناراضی است و تنها پس از یک سال به ترک اولدترافورد فکر می کند. نام های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو در فصل آینده مطرح شده است، اما در این بین، به نظر می رسد قصد چلسی برای ثبت نام با این گلزن باتجربه جدی تر از سایر طرف ها باشد. ستارگان یونایتد امشب انگلیس را به مقصد تور پیش فصل تایلند ترک خواهند کرد و خبرها حاکی از غیبت کریستیانو رونالدو مانند روزهای گذشته در این اردو خواهد بود و این باشگاه نیز بیانیه ای ویژه در این باره صادر کرده است. این رابطه . .

در این بیانیه آمده است: “کریستیانو رونالدو در سفر کاروان منچستریونایتد برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه شرکت نخواهد کرد. رونالدو مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک موضوع خانوادگی دارد. کریستیانو رونالدو یک مرخصی دیگر دارد. فصل با منچستریونایتد او قرارداد دارد و این بازیکن برای فروش نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد در خصوص غیبت کریستیانو رونالدو در اردوی این تیم در تور پیش فصل بیانیه ای منتشر کرد.


سرویس خبر شماره: 1832577
17 جولای 1401 ساعت 12:52 |
814

4نقطه نظر