منچستریونایتد تغییر ساختاری در اولدترافورد را تایید کرد که پایان استرتفورد را “بلندتر” می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

این اقدام جدید توسط باشگاه پس از نصب صندلی ریلی و ایجاد یک بخش فضای اختصاصی در Stretford End انجام شد.

«هواداران و گروه‌های هوادار از جمله MUST و TRA مدت‌هاست که برای ما کمپینی کرده‌اند تا صندلی‌های اجرایی را از قلب Stretford End حذف کنیم و آن‌ها را بلیت‌های استاندارد کنیم و بنابراین برای همه طرفداران در دسترس‌تر باشیم.»


منچستریونایتد تصمیم گرفته است صندلی های اجرایی در استرتفورد اند را حذف کند و پس از فصل 2023/24 بلیط های فصلی عمومی را جایگزین آنها کند.

همانطور که در ورزشکاران، بخش اجرایی فضایی را که استرتفورد اند مشهور جهان به آن شهرت داشت، «کشت» کرد.

ریک مک گاگ، رئیس تعامل هواداران در باشگاه در بیانیه ای گفت استرتفورد اند یکی از مشهورترین جایگاه های فوتبال جهان است.

ما در ماه‌های اخیر با هیئت مشاوران هواداران خود کار کرده‌ایم تا این اتفاق بیفتد و همه ما مشتاقانه منتظر پایان استرتفورد بلندتر از آگوست 2024 هستیم.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/24/manchester-united-confirm-structural-change-to-old-trafford-that-will-make-the-stretford-end-even-louder-258709/ منبع:

ورزشکاران گزارش می دهد که بخش اجرایی 850 صندلی در میان هواداران بسیار نامحبوب است و به طور گسترده توسط ثروتمندترین و مجلل ترین هواداران یونایتد محفوظ است.

یونایتد سال ها بعد اعتراف کرد که تصمیم برای نصب بخش اجرایی اشتباه بوده است و اکنون به نظر می رسد که آنها اشتباه خود را جبران خواهند کرد.

این پس‌زمینه بسیاری از به یاد ماندنی‌ترین لحظات تاریخ ما بوده است، و زمانی که در بلندترین حالت خود است، می‌توانید تفاوتی که برای بازیکنان ایجاد می‌کند و ارتباط هواداران با تیم را احساس کنید.»

ما گوش داده‌ایم و موافقیم که هر چه بیشتر هواداران باید این شانس را داشته باشند که یک استرتفورد اندر باشند.

در معرفی خود، آن بخش از Stretford End را از یکی از ارزان ترین بلیط های اولدترافورد به یکی از گران ترین بلیط ها تبدیل کرد.

یونایتد با هواداران و هیئت مشورتی هواداران مشورت کرد تا حضور صندلی‌های اجرایی در استرتفورد اند را بررسی کند تا راه‌هایی برای بهبود فضای اولدترافورد بیابد.

باشگاه تصمیم گرفته است که Stretford End از فصل آینده کاملاً شامل پذیرش عمومی باشد.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

این آخرین پیشرفت یک پیروزی برای طرفداران است. پایان استرتفورد زمانی که مارکوس راشفورد در دقیقه 82 در دربی منچستر گلزنی کرد تا یونایتد مقابل رقبای شهر خود را کامل کند، با صدای بلندترین و با صدای بلند تشویق شد.