منچستریونایتد حاضر است پول زیادی برای جذب جوسکو گواردیول از لایپزیگ ارائه دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

گوارديول در ماه ژانويه، با وجود باشگاه‌هاي زيادي كه در اطراف او حلقه زده بودند، ظاهراً در را به روي انتقال احتمالي يونايتد بست و ليورپول را به عنوان باشگاه رويايي خود ناميد.

سال گذشته، The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که نشان می داد، رالف رانگنیک، سرمربی موقت سابق، گواردیوال را به سلسله مراتب یونایتد توصیه می کند.

این مرد لایپزیگی در طول جام جهانی قطر زمانی که بازی‌های او در دفاع کرواسی جلب توجه کرد، از شهرت و قد و قامت او منفجر شد.

با این حال، او بسیار گران است.


بر اساس گزارشی، منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که پیشنهاداتی برای جذب یوشکو گواردیول، مدافع لایپزیگ ارائه کرده است.

گفته می شود شیاطین سرخ حاضرند برای تضمین خدمات او هزینه های زیادی بپردازند.

عونا صحبت کرد مادرید ایکسترا و گفت: “رئال مادرید به گواردیول علاقه دارد، او علاقه زیادی به پیوستن به رئال مادرید داشت.

آئونا می افزاید: این پیشنهادات شامل منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد است که حاضرند پول زیادی برای این بازیکن ارائه دهند.

این اولین باری نیست که یونایتد به گواردیول پیوند می خورد.

با توجه به اینکه هری مگوایر احتمالا در حال خروج از اولدترافورد است، گمان می رود یونایتد به دنبال یک مدافع میانی باشد.

گواردیول به عنوان یکی از بهترین مدافعان اروپا شناخته می شود و تنها با 21 سال سن، پتانسیل زیادی برای پیشرفت بیشتر دارد.

به گفته سانتی آئونا از فوت مرکاتو، با این حال، یونایتد از رقابت خارج نشده و پیشنهادی به این بازیکن داده است.

گوارديول از ماه ژانويه پيشنهادهاي زيادي به ويژه از ليگ برتر دريافت كرده است.

همچنین شایعه شده است که قهرمان 20 بار انگلیس علاقه زیادی به بازیکنانی مانند ژورین تیمبر و کیم مین جائه دارد. هیچ بحثی وجود ندارد که گواردیوول ارتقای بزرگی برای مگوایر باشد، اما بعید است که یونایتد برای مدافعی که احتمالاً نزدیک به 100 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات را دریافت کند، هزینه زیادی کند، با خرید یک مهاجم و یک هافبک همچنان اولویت های اصلی هستند.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/26/manchester-united-willing-to-offer-big-money-to-land-rb-leipzigs-josko-gvardiol-264544/ منبع: