منچستریونایتد در بحبوحه علاقه بارسلونا، مشتاق به توافق با کوبی ماینو است – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


فصل ناامیدکننده ای برای منچستریونایتد بود، اما این تیم با پیروزی خیره کننده در فینال جام حذفی مقابل رقیب همیشگی منچستر سیتی، بهترین ها را برای آخر حفظ کرد.

سیزدهمین عنوان قهرمانی با حسن نیت اسلحه های جوان به دست آمد و کوبی ماینو دومین گل تیم را به ثمر رساند و ستاره نمایش در اولین فینال بزرگ او بود.

هواداران از اینکه فارغ‌التحصیل آکادمی بعد از چند نگاه گذرا در اولین فصل اریک تن هاگ به عضویت ثابت تیم اول درآمدند هیجان‌زده بودند. با این حال، مصدومیت ناخوشایند پیش فصل باعث شد که این بازیکن 19 ساله چهار ماه بازی را از دست بدهد.

او اولین بازی خود را مقابل اورتون انجام داد و از آن زمان به عقب نگاه نکرد و در 32 بازی در تمامی رقابت ها به میدان رفت و در این بازی 5 گل و یک پاس گل به ثمر رساند.

فصل موفقیت ماینو

این ستاره متولد استوکپورت بلوغی فراتر از سال‌های خود را نشان داد و توانایی گل‌های بزرگ در بازی‌های حیاتی را به نمایش گذاشت و حتی اولین بازی بین‌المللی را در برابر برزیل برای او به ارمغان آورد و انتظار می‌رود که او نقش مهمی در رقابت‌های یورو 2024 انگلیس داشته باشد.

هم‌تیمی‌هایش در یونایتد فکر می‌کنند که او علیرغم سن کمش یک شروع کننده خوب است و او پیش از این شاهد دوبرابر شدن دستمزدش پس از اینکه یک بند پس از تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در تیم اصلی بود، افزایش یافته است.

INEOS ناامید است که او را به سمت جلو نگه دارد و برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است، اما به نظر می رسد که بازیکن در حال حاضر روی تعهدات بین المللی خود متمرکز شده است، اما قصد دارد پس از بازگشت از آلمان، قراردادی جدید و بهبود یافته امضا کند.

گزارش شده است که بارسلونا به ساشا تاوولیری، روزنامه‌نگار علاقه‌مند است و ادعا می‌کند که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس می‌خواهد از کنجکاوی فزاینده غول‌های کاتالانی با توافق برای یک قرارداد جدید در اسرع وقت جلوگیری کند.

علاقه بارسا

“اف سی بارسلونا مشتاق کوبی ماینو است! منچستریونایتد از علاقه بارسا آگاه است و در حال مذاکره با نمایندگان این بازیکن برای تمدید قرارداد با افزایش قابل توجه ارزش است. ایکس (سابق توییتر).

شایعات پوچ در مورد یک قرارداد مبادله جسورانه در مورد رفتن رافینیا به منچستر وجود داشت، اما بعید است که هرگز پذیرفته شوند.

همچنین، غول های کاتالونیایی از نظر مالی در وضعیت صورتی نیستند و علیرغم علاقه آنها، انتظار می رود ماینو یک بمب هزینه کند و آنها در موقعیتی نیستند که بتوانند چنین پولی داشته باشند.

اما از آنجایی که نمایش های نابغه هافبک رو به بهبود است، باشگاه های بیشتری شروع به دور زدن خواهند کرد و تیم اولدترافورد باید به زودی خانه خود را مرتب کند و با قرارداد بهبود یافته موافقت کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/06/14/manchester-united-keen-to-agree-new-deal-with-kobbie-mainoo-amid-barcelona-interest-281610/ منبع: